III RUTA BTTinto de Barrantes - Concello de Ribadumia, 8 de junio

Tema en 'Galicia' iniciado por JORGE_G50KUNTIS, 8 Abr 2014.

1. JORGE_G50KUNTIS

JORGE_G50KUNTIS Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    104
    Los dorsales se entregarán el domingo desde las 08:00 horas hasta las 9:25 horas.
    En cuanto aparquéis acercaos a recoger vuestro dorsal, habrá 15 mesas para agilizar la recogida. La combinada y andaina tendrán su propio punto de información y recogida de dorsales.
    Estos días iremos colgando más info, así que atentooosssss que sólo quedan 6 días¡¡¡¡¡¡¡

2. keris

keris Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2.247
    Pregunta: El mallot bttinto del cartel ¿se vende?

3. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Si alguien quiere maillot de la BTtinto que contacte conmigo por privado, quedan muy pocos.

4. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Os recuerdo que este miércoles cerramos inscripciones.
    Y ya somos 2.347 inscritos confirmados¡¡¡¡¡¡¡
    Nos vemos en 6 díaaaaassssss¡¡¡¡¡¡¡

5. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    En Barrantes, Ribadumia, estáse xestando a III Ruta BTTINTO, verá a luz o día 8 de Xuño, coincidindo coa 42ª edición da Festa do Viño Tinto, que espera superar, de largo, os 2000 participantes entre a Btt, Combinada e Andaina.

As autoridades faranlle os honores a Don Álvaro Pino, un dos grandes do ciclismo. E, non solo contaremos coa súa presencia, senón que ademáis participará na ruta Btt, que este ano ven cargada de novidades.

No Km 1, o Pazo de Barrantes, abriranos as súas portas para que poidamos contemplar uns eucaliptos centenarios enormes, catalogados no "Libro de Árbores Senlleiras de Galicia" e que foron traídos no seu día como prantas ornamentais.

Continuaremos os próximos quilómetros alternando asfalto con sendas e camiños, para ir estirando o pelotón, que como xa dixen se espera moi numeroso. Teremos ocasión de pasar preto das igrexas de Barrantes e San Martiño, por se acaso, que nos collan confesados. O que nos espera!!!.

Caxín primeiro, logo o Batán e por último Silván, son as poboacións de paso ata encarar definitivamente o Castrove. Entre os quilómetros 8 e 13, atoparémonos o avituallamento líquido despois de pasar a "Subida do cu pa diante" e os primeiros desvios para facer unha trialeira, guapa, guapa e o que a postre será a zona máis esixente do percorrido, tanto en baixada como en subida, "A do Burro" de seguro dará moito que falar. Estarán indicadas con frechas e cintas vermellas ademáis de carteis definindo as súas principais características.

Se, en cambio, optamos por facer a ruta curta, marcada con frechas e cintas verdes, será pasada a "subida do cu pa diante" e o avituallamento líquido, o teito da ruta, suavizándose a altura do Chan da Fonte, para deixarse levar por eses sendeiros que tanto nos gustan ata a Armenteira ao carón do mosteiro, único do Val do Salnés, de veleza extraordinaria e vinculado xa á BTTinto como lugar onde ubicamos habitualmente, o avituallamento sólido e líquido, compartido cos da andaina e combinada.

Despois do acopio de provisións, continuamos bordeando a muralla rumbo a Valboa, polos camiños da Lagoa e Rio da Bouza. Volvemos a elexir se baixada dos Muiños de Lores, Trialeira do Xurelo ou Ruta dos Cabalos en descenso, a altura de Fontefría, disfrutando das fermosísimas vistas que nos brinda a ría de Arousa, ademáis de esas estupendas baixadas, rodeados de natureza e practicando o noso deporte preferido. Alucinante!!.

Por un camiño asulagado, entraremos en Castiñeira, para seguir descendendo, esta vez por un "tobogán" divertidísimo que nos transportará á infancia. Volveremos a xuntarnos cos da andaina e combinada, na Aldea labrega, onde se poderá armar unha gran festa e perfectamente podería rematar a ruta, pero para completar os 35 km da curta e 47 km da longa, será a Ruta da Pedra e da Auga o cordón umbilical que nos unirá a Barrantes, onde opteremos as "células madre" en forma de vítores e aplausos, reparadores do gran esforzo realizado.

• Me Gusta Me Gusta x 3
  6. El Charro

El Charro Novato

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola a todos, esta es mi 2ª Bttinto, me enganché el año pasado y esto es una "droga",,,
    para ver algo de las subidas y bajadas, ¿no se podría ver el trcak ???
    gracias por vuestro gran trabajo

7. javito_r_b

javito_r_b Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    61
    Perfiiiiilllll??????

8. Saftor

Saftor Miembro

Me Gusta recibidos:
    11
    Buenas btteros. Parece que la tormenta se está adelantado y el domingo estará un diaza tanto para los participantes como para los que andaremos por el aire

9. moluty

moluty team ou non team

Me Gusta recibidos:
    481
    Hay helicópteros como en el soplao?jaja tengo ganas de ver el ambiente y disfrutar de la ruta sera mi 1 vez en esta ruta y el video que colgasteis nos animo!!iremos unos cuantos de Laracha y Carballo haber lo que nos teneis preparado ,suerte!!

10. Saftor

Saftor Miembro

Me Gusta recibidos:
    11
    Esperemos que si no cambia la previsión meteorológica andaremos por los aires unos cuantos paramotores haciendo un poco de jaleo y animando al personal. Como se hizo en la primera edición

• Me Gusta Me Gusta x 1
  11. jamoclaju

jamoclaju Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Si o tempo nos axuda,Teremos un gran día de btt,pa o disfrute de todo o mundo.

12. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    O perfíl xa se publicou en páxinas anteriores. Os tracks non se publicarán ata o Venres polo menos. E recordamos que moitos dos sitios polos que se pasa teñen unha autorización exclusiva para ese día.

13. Makymon

Makymon Miembro

Me Gusta recibidos:
    6
    Si no hay novedad esta sera mi primera bttinto.... un consejo... para esta ruta que ira mejor, doble de 26" o rigida de 29"'

14. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    "That is the question"

• Me Gusta Me Gusta x 1
  15. Saftor

Saftor Miembro

Me Gusta recibidos:
    11
    Ésto non me ten boa pinta. Hay que rezar os santos para que non chova

16. sainzajump

sainzajump Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    404
    que boa pinta....luuume

17. punkufer

punkufer Miembro

Me Gusta recibidos:
    18
    Pulmones de Indurain y piernas de Nairo Quintana. :eek::D;)

18. CALVO74

CALVO74 Novato

Me Gusta recibidos:
    1

19. CALVO74

CALVO74 Novato

Me Gusta recibidos:
    1
    Que no llueve Sergio ya veras...

20. Saftor

Saftor Miembro

Me Gusta recibidos: