1. Cierre cancelado
    He reescrito esta nota 10 veces porque las palabras no son lo mío y no se explicar la montaña rusa de emociones por la que estoy pasando.

Por ahora se cancela el cierre. Siento las molestias.
    No voy a entrar a valorar los comentarios de algunas personas, cada uno es libre de opinar lo que quiera (siempre desde el respeto). Solo quería comentar, que la noticia de cierre no fue una cosa pensada en dos días sino en bastantes meses y llegó un momento en que era insostenible.
    También les quiero dar la razón aquellos que se quejan del abandono que sufría la web. Si, tenéis razón y es culpa exclusivamente mía.
    Y por último, esta situación cancela gracias a las múltiples personas que se han puesto en contacto conmigo insistiendo en revertir este cierre. Gracias.

Gracias otra vez a todos.
    PD. Según tenga noticias las iré comentando de este modo.
  2. Tras 22 años de funcionamiento y muchas vivencias, lamentablemente, ha llegado el momento de decir adiós. Lo que empezó siendo un pequeño foro de "backup" de la web que muchos solíamos visitar, Solomountainbike, se convirtió en una web de referencia del ciclismo en general donde se compartían rutas, vivencias, fotos, kdds, etc.

Gracias a todos los que contribuisteis moderando secciones, participando en los post, compartiendo vuestras aventuras y en general, haciéndonos participes de vuestras rutas en bicicleta.

Ha sido un verdadero placer. Nos seguiremos viendo en los caminos/carreteras/watopia o donde sea siempre que se pueda ir en bici :)

Un saludo

PD. El cierre será el 5 de Abril de 2026.
    PD2. Actualización: Será el 15 de Abril y quizás se pueda revertir.
    PD3. He quitado toda la publicidad que, sinceramente, era excesiva.
    Descartar aviso

III Ruta da Troita Concello de Oroso

Tema en 'Galicia' iniciado por cachimba62, 15 Abr 2016.

1. cachimba62

cachimba62 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    “Información sobre a Troita 2016”

Moi boas a todos amig@s,

Fai un par de días que algúns compañeiros do club fixeron por primeira vez o percorrido completo desta terceira edición da BTT da Troita, 44/45 quilómetros dependendo do GPS utilizado pero máis ou menos ahí estamos, en torno ós 45 quilómetros, cun desnivel positivo acumulado de uns 800 metros e unha cota máxima de 370 metros de altitude, o punto máis alto da ruta, o Monte dos Curros, na Lobeira Alta. A ruta é sinxelamente espectacular, non moi técnica e totalmente “ciclable”, 3,5 quilómetros de asfalto (as transicións) e o resto camiños e corredoiras, moito monte. Dito polos “testbiker” a subida das bugalleiras promete, curta pero intensa e algo rota.

A saída e chegada, en principio será no mesmo lugar ca do ano pasado, nas mañíficas instalacións da piscina municipal, coas duchas e o lavado de bicis a carón das zonas de esparcemento para os ciclistas. O dito, animádevos a inscribiros porque o divertimento está asegurado e merece o madrugón o poder gozar destas paisaxes do interior da provincia. Non temos praias, nin rías, nin costas escarpadas, aquí temos carballeiras, corredoiras, castros, muíños, ríos e moitas ganas e ilusión de facervos pasar un día de aventura nestas terras. En definitiva, unha ruta para disfrutala, e o mellor na chegada, paella e cervexa fresca de barril.

Inscriciósn en troita3.galitiming.com

C.C. Tambre Bike
    Saúde, lume e fume neghro!!

2. taravelo

taravelo Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    hay estaremos
    e logo e moi dura ou e levadeira...........................porque estou moi froxo

3. taravelo

taravelo Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    eu tiña pensado ir o sabado e quedar a dormir por esa zona
    donde me recomendades?

4. san76

san76 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    fecha ? precio inscripción?

5. cachimba62

cachimba62 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4

6. cachimba62

cachimba62 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    para dormir tes un Hotel mismo no centro de Sigueiro ou si non na carretera direccion a Ordes ai outro esta como a 3km de Sigueiro

7. cachimba62

cachimba62 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Tambre Bike
    12 de abril a las 13:53 ·
    “III Marcha BTT da Troita (Ruta das Bugalleiras)”

Moi boas a tod@s,

Se mesturamos nunha cunca a primeira ruta da Troita, “Ruta das Lobeiras” coa segunda edición, “Ruta dos Regos”, sáenos unha nova edición coa esencia das dúas primeiras á que nós lle puxemos “Ruta das Bugalleiras”. O cerne desta, xa consolidada, marcha cicloturista está na enorme riqueza paisaxística pola que transcorren os camiños que a compoñen. A tarefa de atopar camiños e corredoiras dos de antes, non é doada xa que o progreso, tamén necesario, converteu os vellos camiños en anchas e lustrosas pistas da concentración parcelaria.

Como vos dicía, a edición deste ano é unha mestura das dúas anteriores, na que recuperamos parte do percorrido das Lobeiras pola máxica zona do lugar de Porto, onde o camiño transcorre a carón das carballeiras que flanquean a estreita ringleira que fai de “single track”. Pero tamén volvemos a uns dos treitos que na pasada edición fixeron as delicias dos bikers máis técnicos, coa baixada pola empinada carballeira das “Moradiñas”. Subirase este ano, de novo, a costa da Igrexa de Numide, o “Monte Liñariño” que na metade da ruta marcará un antes e un despois nas forzas dos ciclistas. Sairase da zona das Lobeiras a carón da aldea de Paradela, aínda no concello de Tordoia, para encarar o “Castro de Abongo” e de aquí serpear polas carballeiras do “Rego da Fonte” que nos levarán ata o inicio do Monte das Bugalleiras, que da nome a esta terceira edición. A subida a este monte non é moi longa, pero é intensa e rota nos seus primeiros 50 metros. Coas forzas case esgotadas, os ciclistas farán un penúltimo esforzo antes de encarar terreos máis doados no regreso a Sigüeiro.

A saída, este ano decidimos que fose en sentido inverso á chegada da ruta longa do ano pasado. Un percorrido extraordinario que algúns dos participantes non puideron completalo ó elixir a versión curta da marcha. Nesta ocasión poñémola ó comezo para que todos teñades a oportunidade de transitar a emblemática zona dos “Muíños da Ermida”.

Agardamos que este percorrido que vos temos preparado para esta terceira edición, case para tódolos públicos, sexa do voso agrado e que gocedes da enorme riqueza paisaxística dos catro concellos que percorre esta ruta. A nosa primeira intención é que veñades a estas terras a divertirvos e a facer un pouco de deporte, non aspiramos a facer a ruta máis longa nin a máis dura de todas cantas se fan, aspiramos a facer unha das máis divertidas. Oroso, Ordes, Trazo e Tordoia, as súas xentes e os seus camiños danvos a benvida a esta III Marcha BTT da Troita con saída e chegada na localidade de Sigüeiro. Marcha non competitiva para a que a finais desta semana estará aberta a pasarela de inscrición en galitiming.com, ó módico prezo de 10 euros por participante que dará dereito a dous avituallamentos, un en ruta e outro na chegada, duchas e lavado de bicis. Haberá un límite de 300 inscritos.

Nos vindeiros días seguiremos informando e comentándovos como van os preparativos desta fermosa ruta que dende xa, animámosvos a que veñades a pasar unha divertida mañá de domingo con todos nós. Incluso sería unha boa oportunidade para que traiades ás vosas familias e amigos cos que despois de pedalear poderedes degustar as excelencias gastronómicas da comarca en calquera dos restaurantes que temos na zona.

Saúde, lume e fume neghro!
    C

8. PEDALINI

PEDALINI CLIMAWORK

Me Gusta recibidos:
    739
    Intentaremos acompañaros unos cuantos Trasteriles !!!!

Nos vemos

9. cachimba62

cachimba62 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Xa vai quedando menos

troita3.galitiming.com

10. PEDALINI

PEDALINI CLIMAWORK

Me Gusta recibidos:
    739
    Inscrito.............deseando rodar por esos single track !!!!

Nos vemos

11. team27

team27 Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    67
    +1+1

12. Bolo61

Bolo61 Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    375
    Strava:
    Otro trsteril más.
    A esta hay que ir...
    Aunque solo sea por las truchas

• Me Gusta Me Gusta x 1
  13. artabron

artabron Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    535
    Los abueletes nunca pedalean solos...

.

14. team27

team27 Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    67
    abueletes dice miguel....cualquiera se fia de ti anda anda....que vas sobrao...y el bolo otro que tal baila...xd xd

15. bonziet

bonziet Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    471
    Ahí estaremos!

16. cachimba62

cachimba62 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Tarde gris na BTT da Troita “Ruta das Bugalleiras”

Moi boas a tod@s,

Hoxe, nesta tarde gris de sábado os TambreBike estivemos facendo prácticas coas legoñas, as fouces, as serras, as puntas e os martelos. Dúas cuadrillas, de seis membros cada unha, achegámonos ata eses puntos do percorrido que precisaban un chisco de mantemento. Restauramos a pontella do Carboeiro e ancheamos o single track dos Muíños da Ermida. Despois de preparar eses puntos dos primeiros quilómetros da ruta marchamos ata a Parroquia de Numide, no termo de Tordoia, e limpamos os single track da Chousa Vella, nas Lobeiras baixas, e o da carricova das Moradiñas.

Catro horas de traballo, pero agora xa está case todo listo para o vindeiro domingo, data para a que se confirma case con seguridade que o bo tempo deixaranos gozar dun día de bici espléndido. Así que xa sabedes, vide ata Sigüeiro a pedalear con nós e ó remate do percorrido estaranvos esperando a paella e as cervexas. Ánimo, xa sodes un cento de inscritos e temos que seguir sumando porque a ruta que vos temos preparada meréceo.

C.C. Tambre Bike
    Saúde, lume e fume neghro!!

troita3.galitiming.com

• Me Gusta Me Gusta x 1
  17. cachimba62

cachimba62 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    13096236_487671298109074_592881910210664358_n.jpg 13139371_487671291442408_854875666605372056_n.jpg

• Me Gusta Me Gusta x 1
  18. PEDALINI

PEDALINI CLIMAWORK

Me Gusta recibidos:
    739
    Hola !!!!

Pondréis por aquí el track ???

Nos vemos

19. team27

team27 Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    67
    a saber suso donde pondran y cuando el track...es una moda que pillaron ahora con poner a ultima hora el track y asi estamos pendientes...como el sabado por la tarde no hay mas que hacer....pero a estos de ultima hora con el track...posiblemente a mi ire...si me va bien...es que tanta historia y tanto secretisimo....pero claro se pensaran que no tenemos nada que hacer los sabados....en oza hicieron lo mismo....xd...que misterio.......yo particularmente tengo una cena hoy....y cuando venga a la noche pues ya enciendo pc y cargo ruta gracias rapaces.....

20. PEDALINI

PEDALINI CLIMAWORK

Me Gusta recibidos:
    739
    José lo puedes descargar en wikiloc " TROITA 16".

Nos vemos

Compartir esta página