Boas, A ruta moi bonita, dura, pero gratificante. O único, como comenta mais xente, as flechas eran un pouco pequenas, e nalgún cruce que chegabas "rápido" pasabaste facil. Un saúdo e vemonos para o ano! PD. Eu vín moitos fotógrafos, a ver se podedes subir algún enlace ou algo...
Unha ruta fermosa, dura pero fermosa, e a ver si para o ano que ven imos algo mellor de forma e probamos a larga, pero bueno, moi contento de ter rematado a corta. Parabens a organización
Genial chavales! como siempre la ruta de la dureza que cabía esperar ,vamos de non dejar indiferente a nadie, esperamos que para el próximo año podáis seguir realizándola a la manera que a vosotros os parezca más correcta( ya me entendéis) un saludo y muchas gracias por el día tan maravilloso que pasamos, chao!
Espero que el autor no se enfade por anticiparme a el, pero he encontrado estas en un álbum público de picasa: https://picasaweb.google.com/jrmaranas/MARCHABTTSERRADEOUTES2011
non me enfado,para nada,ó contrario,agradezoche que o fixeras ti sinon ainda estaria agora intentando cachealas fotos,jeje e que esto das novas tecnoloxias ainda teño moito que aprender. son todas as que saquei,algunha tivenas que borrar porque salian moi movidas e non se apreciaba nada. eu xa lle decia a algun que non correra tanto que non me dava tempo a sacar a foto pero nin caso,jejejejeje darlle tamen as gracias ós PACOS por buscarme unha forma de participar na marcha ainda que fose sin bicicleta,e ademais me puxeron coche para min solo con chofer e todo,***** que pasada.... aaaahhhhh,tamen estiben hasta as 2 da tarde esperando que algunhhhhaaaaaaaa pasara polo MONTE DA PENA pero deveu de facer a marcha corta,xa sabe ela por quen bai que anda por aqui metida,jejejej
: ES que la dejé pendiente para hacerla contigo, y así también me puedes ir dando una ayudita ( así como en la de Boiro...jajjjajaaj)y nos lo pasamos pipaaaaa...jajajjjaja, un saludo Ñocas!la2:saltarin
Noraboa á xente da Serra por esta marabillosa Marcha! tanto a Curta (que foi a que fixen eu) como a Longa (que creo que levaba-a-rabia) Dar as grazas por darnos a posibilidade ós máis 'paquetes' de poder facer 32 km ben divertidos e con dureza dabondo. Somentes criticaría algo a sinalización do circuito e tentaría mellorala. Grazas de novo e parabéns. Vémonos no monte. Norabuena a la gente de La Sierra por esta maravillosa Marcha! tanto la Curta (que foi a que fixen eu) como la Longa (que creo que tenía la rabia) Dar las grazas por darnos la posibilidad a los 'domingueros' de poder facer 32 km ben divertidos e con dureza abondo. Solo criticaría algo la sinalización del circuito e intentaría mellorarla. Grazas de nuevo y parabienes. Nos vemos no monte.
Ruta moi bonita,durisima calor... jajajaj Habituallamientos bos,si señor. todo ben. Unha duda o cartel que poñía "coidado hay lobos,non quedar solo" era carallada ou? jajajjaj O único decir unha situación que vivín a verdade vergonzosa e penso que debería facer reflexionar. Ó principio do recorrido unha das motos da organizacion colouse entre as bicis torpemente,facendo parar a estas,e parando el tamén (menudo experimentado motorista pssss) pero iso non foi todo,no seu intento por volver arrancar un ciclista sufreu unha tremenda chuvia de pedras da moto,reclamandolle este con toda a razón,pero ahí non acabou,volveu a arrancar como un animal e outra chuvia de pedradas,o homiño moi ben fixo en tirarlle unha pedra,lástima non lle dera,porque ese ********* era o que merecía,unhas ****** ben dadas,e dende aquí por si me lee o motorista,decir que a pesar de que a min non me destes eres un pallaso,se non sabes andar ca moto aparcaa e deitate. Se eu fora o homiño que papou todas as pedras ten por seguro que non marchavas tan pancho. Un saúdo
Manuel ,***** , que ojo tienes jajaajajaja Sobre la marcha , la larga MUY DURAAAAAAAAAAA ( como ya esperaba ) pero sarna con gusto no pica jajaja . Lo dicho , la señalizacion , como se comenta a mejorar ( vamos tan conectaos que no vemos ni las flechas jeje ). En cuando pueda subo el video. Repetiremos . Saludos
las fotos del pinar estan bien pero las que coronas o MONTE DA PENA cojonudas,me alegro que lo pasaras bien y que JUAN el chofer fuera un buen anfitrion, aunque yo preferia verte en la bici ,campeon
Hola, muy buena ruta la de ayer. Hacía tiempo que no reia tanto , nos lo hemos pasado pipa. Ruta muy completa y excelente organización. Lo de los carteles, yo tambien me he pasado alguno, pero la culpa fue mia ya que bajando no me fijo... Espero poder repetir en 2012 Saludos.
La ruta fantástica, todavía recuperándome de las duras subidas, pero merecieron la pena.... grande la organización y el buen ambiente!!! Con ganas de repetir... Saludos
Queremos agradecer, a todos los que se acercaron a OUTES, a disfrutar , de un dia de btt.Nos llena de orgullo, que practicamente a todo el mundo, le gustara el recorrido. Reconozco, que un poco duro si fué, pero a que valió la pena !.Se que fallaron algunas cosas pero, bueno cada dia se aprende,tratamos en lo que a nosotros, nos corresponde,de que salga todo bien,sabemos que hay marchas por toda la geografia gallega y a la que vamos, que tienen un nivel alto, tienen un apollo institucional más grande , de la cual yo me alegro.Pero aquí tenemos que apechugar con lo que tenemos .Ojalà las instituciones se volcaran màs con actividades de este tipo, y no hablo solo del ciclismo, me refiero a otros deportes que si no es por personas que desinteresadamente colaboran estas cosas no se harian. Tambien quiero dar las gracias a amigos,familiares que perdieron practicamente un dia de su tiempo para colaborar en avituallamiento, cruces, logistica, fotos, señalizacion etc.etc.para colaborar con nosotros. Un saludo de LORENA, PACO Y PACO , iremos colgado las fotos
as mulleres estades mal acostumbradas,primeiro damosvos un caramelo e xa queredes o paquete enteiro(de caramelos),jejejeejejejje ---------- Mensaje añadido a las 22:11 ---------- El anterior mensaje fue a las 22:09 ---------- cando chegaban ali,algun ainda non collera color despois da subida,jajajajjja