Molt bo Octavio..... jo també anava a posar el perfil :risa:risa La ruteta ha estat molt be, divertida i fàcil.... encara que ja haviem pasat per alguns llocs de la II To pabajo, pero dona igual 1ª Foto....... Es la primera volta que a una To pabajo omplim el bar:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto 2ª Foto..... El último Mohicano:comor3 3ª Foto..... INCREIBLE...... VARELA HA IXIT DE DARRERE DEL SOFÀ:risa:risa 4ª Foto..... No estava mal el bocata Varelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... posa el videooooooooooooooooooo
Viceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent..... que fooooooooooooooooooort:comor:comor:comor.... cuan anavem a esmorzar, el forero este de manuel, Elilanyquevanfundarelvalència..... ha vingut i ma xocat la ma pensant-se que jo era Towelink (deu ser per la estatura perque tú i jo no es pareguem en altra cosa:comor3)... no cal dir que he anat ipso facto a llavar-me les mans.... no siga que m´apegue algo roint i m´enamore jo també del gitano ixe que vol dur el número de Villa
la ruteta ha sigut la canya, este xato s'ho curra molt, pero a la proxima talla alguna rama cabronasso.
Salvagarto i Retovato,,, voleu que fem una quedada LOSTiera per a vorer el 13 y 14 capituls ? ? final de temporada !!!!!!!!!!!!! Ho vegem junts i comentem, que vos pareix ? ...( MODO FRIKI----> ON ) Ara, pero tindrá que ser d´aci 2 setmanes, per a vore els dos junts que sera mes interesants, la proposta es no vore res fins que estigen els dos i despres sera de muerte !!!!
:sinfotos:sinfotos:sinfotos :sinfotos:sinfotos:sinfotos :sinfotos:sinfotos:sinfotos :sinfotos:sinfotos:sinfotos :sinfotos:sinfotos:sinfotos :sinfotos:sinfotos:sinfotos :sinfotos:sinfotos:sinfotos :sinfotos:sinfotos:sinfotos
aci van algunes fotos, estan mogudes algunes per que no en donava temps a que el mobil es recuperarala2
me caguende, ara fusant el mobil me donat conte de que te l'opcio de dispara fotos en rafaga una cada segon, que merda aixi haguera eixit millor i mes guai, xe a l'altrta sera
Molt bones les fotos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! la2la2la2la2la2 A la proxima vegada en dedicaré a fer reportatge, que sempre pensava, ara pararé a fer fotos,,, i res se me va despistar ...... El barahona que mudat anava en la epic, tu !!! ,, molt bona compra va fer d´alemania ... AAAHH !!! SE M´OLVIDAVA ........... ON ESTAVA EL GRAN MOTORET ? ? ? ? ? ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xe lluis, jo no se si podre estar sense vorer els dos capituls, de totes formes encara que els veja, puc tornar-los a vorer que no passa res.