Que queeee??!!! Solo xatet?!!! No recorde quina dius però segur que ell sol no seria!! :burladia: Que jo vaig arrivar també fins al Pico del Ave eh!! :malaleche
dema vicent saldra, dema elpeix saldra, dema rafel saldra, dema........ sois unos ........ yo trabajo hasta el dia 14. (que me joda, ya lo se)
Octavio, si te sirve de consuelo, mañana saldre, pero me voy 15 dias fuera y este año sin bici, osea que 15 dias en el dique seco...
pues aprovecha. pasatelo bien y recarga el bonobici a tope, me temo que la proxima temporada lo vas a necesitar
ferran, pos la veritat es que juan esta molt content amb l'arreglo, pero en el meu cas, jose no l'ha acertat a l'hora d'ajustar la transmisio, pero be a poc a poc ho posare al lloc.
la veritat, es que esta vesprada a sigut un pleit del plat mitja al plat xicotet, per que no hi havia manera de que entrara, i canviar el de pinyos xicotets a grans, no tant com els plats, pero tambe donant pel sac.
towe.. el link que has puesto va a la web donde explica (Mal porcierto) la ubicacion del castell dels alcalans este castillo esta ubicado justo cuando sales de montroi por la carretera direccion a llombai... a mano derecha hay una cantera y un poco mas alante ELS ESTRETS.. pues justo entremedias hay una montañita y arriba esta el castillo. este castillo no es el que sale en la foto de esa web..... y no tiene nada que ver con el castillo de aledua. luego te pongo una foto
si hombre el primer repecho FUE DURISIMO y el unico que no puso pie fue el xatet.... yo tambien lo puse porque me cole en un regueron de esos de la lluvia.. era la primera primerisima rampa de todas. despues estuvimos mucho rato subiendo.
Home no se quina rampa digeu, pero jo les vaig pujar totes, menos una que no va pujar NINGU ,,, ja que era prou complicada i molta pedra solta .... i damunt a la part de dalt havia un escaló que era casi impasable ... hi havia que baixar de la bici per wevos ...
varela ell es refereix a la primera rampa...l´unic q no va possar el peu a terra va ser el xatet...però com tu estaves ocupat fent caure a vicent....pues ala!!! per cert..desde eixe dia q ja no ha tornat a vindre en nosaltres...:bond
jajajajaj jajaja si es esta rampa. antes de ayer lsubi por ella y tambien me toco poner el pie 1 vez en tierra. (falta d practica)
manu prepara otra salida para cuando pase el verano y estemos mas fuertes porque esa rampa la tenemos q asaltar como sea...