la comida de cine a mesa y mantel este año si la hecen pienso volver, el MOVI DICK es una gozada para comer sin duda.
Este año en Burela tambien comeremos sentados , será en el mismo pabellón de los años anteriores pero colocaremos mesas y sillas en la pista .
Unha foto de unha das baixadas da ruta, para ir facendo boca. Una foto de una de las bajadas de la ruta, para ir haciendo boca
Hoxe como había aviso de temporal, visitei a costa. Aquí un dos camiños por onde comenzaremos a marcha o día 1 de Febreiro. Hoy como había aviso de temporal, visité la costa. Aquí uno de los caminos por donde comenzaremos la marcha el día 1 de Febrero.
Habera que levar un flotador por si caemos por ahi abaixo. Eu vou ir polas fotos. Ivan os callos cambiochos polas filloas :loco
Teremos un chalano para os que caian ó mar... Collémolos con zalabardo, ou ó pincho... temos que mirar... Un saúdo!!!!
Gutariame saber si sois puntuales na salida xa ke me aparceo curre e salgo as 8:00 hrs de currar e pra saber si me dara tempo a chegar desde lugo city OK:boom:boom NORABOA POLA MARCHA E KE SALGA TODO BEN
Pola puntualidade non te preocupes , si temos que esperar esperamos un pouco xa que a ruta farase nun tempo non moi largo , do km. 20 ata o final o percorrido e moi favorable. Por MP pasoche o tlf.e chamas si chegas tarde.
Si vou vou intentar sair antes da hora haver si o compañeiro ke me releva se enrrolla e madruga un pouco mais pra non causar mais molestias xa estaremos en contacto :aplauso2
Pois propoño que se faiga unha ronda de filloas para os que levamos motor diesel e asi podemolas probar todos, jejeje Veña un saudiño a todos.
filloas-platano y miel elaboracion:despois de feitas as filloas untanse con mel partese o platano pola mitade en sentido longitudinal e faise un rollo probadelo e xa me diredes e a millor barrita enerxetica :amo
filloas-platano y miel elaboracion:despois de feitas as filloas untanse con mel partese o platano pola mitade en sentido longitudinal e faise un rollo probadelo e xa me diredes e a millor barrita enerxetica :amo
contad con un humilde globero, el año pasado solo fui a viveiro y a ribadeo, este año a ver si pillo todas las de la zona, la comida es tambien para los acompañantes? salud