Gracias pola tua aclaración a_1000 pero era simple curiosidade o dos videos,pois me falaron deles uns compañeiros para que vira o ven que esta o percorrido da marcha, pois se non hai novidade vai ser a primeira vez que fago esta ruta. Saúdos
GRACIAS a_1000, creo que non terei problema xa me estrenei nesta marcha que hubo o dia 20 en vigo e fixena sufrindo, pero sin mais prooblemas. bye, vemonos en budiño.
La marcha mas guapa de todas a las que fui el año pasado. Se lo curraron de lo lindo con el trazado. Todo el rato sube-baja y el tramo final que pasa a los pies del faro de budiño espectacular!. El lacón estaba bueno, jejeje
¿como podemos saber si estamos en la lista de inscriptos? por que el ingreso del banco me lo hicieron junto el de dos personas y no se si estará bien. Gracias
he ido alguna de las marchas organizada por vosotros, y siempre os mejorabais, este año, perdonar que no os pueda acompañar, pero la semana siguiente nos toca a nosotros, y entre ser la primera y este tiempo vamos con el tiempo un poco justo como para no aprovechar cada domingo, de tal forma os deseo mucha suerte, seguro que lo haceis bien los que quieran venor acompañarnos el domingo 18 aqui os esperamos http://osesfolaarros.blogspot.com/2007/01/informacion-general.html un saludo;-)
Me comentan que la marcha que organizan los esfolaarros es un poco durecha, ¿que puedes decír de eso fptruedas?. De todas formas no me la pienso perder, pues me estoy enganchando a esto de las marchas
como esta el tema de las plazas, hay muchos preinscritos? es por saber si lo hago antes o el mismo día me podríais poner el track en gpx a poder ser para poder gestionar y ver mejor el recorrido? estoy organizando un grupillo de C.C. ACIDO LACTICO de Palmeira, a ver si vamos unos cuantos y disfrutamos del día con todos vosotros a disfrutar del monte, jejejeje y del lacón
Boas a todos de novo. Infórmovos. Estamos a preparar a lista de preinscritos, a inicios de esta semana xa se poderán consultar na web. De todos modos se alguén quere facer unha consulta concreta xa que nos mande un mail e lle aclararemos as dúbidas no momento. O correo de contacto do equipo é o seguinte, aforna_ad@hotmail.es En canto a pregunta sobre as prazas existentes aínda hai bastantes, aunque o groso da preinscrición chegará esta semana e supoñemos que se van a ir copando case todas as existentes. De todos modos sempre é mellor preinscribirse antes para non andar apurados coa inscrición no día, tanto para a organización como para os participantes. Se vos é posible agradecemos a preinscrición de antemán. Recordade tamén que a preinscrición debe ir acompañada do pagamento antes do venres ás 14.00 horas para facer efectiva a inscrición definitiva. De non ser así aplicaranse as cuotas da inscrición no día. Onde xa comezan a escasear as prazas é no roteiro para acompañantes onde xa case están cubertas, así que se tedes algun amigo que queira desfrutar da ruta de sendeirismo mellor que se anote rápidamente. En canto o track subirémolo os últimos días, queremos manter a sorpresa da ruta ata última hora, jeje. Penso que nada mais. Saúdos e xa nos vemos o Domingo que ven, que xa non queda nada.
Bueno, yo ya estoy inscrito,asi que ahora prepararme ese lacon que paya vamos,uuummmmmm.jajajajajajajaja
Buenas noches, quisiera saber si se podrá inscribir uno el domingo, o ya teneis todas las plazas ocupadas. Por otro lado, ¿tan dura es la marcha? porque a la vista del comentario de vuestra página web: Xa está confirmada a participación do coche escoba facilitado pola Comunidade de Montes de Budiño, e é posible que asistan dous mais parece que vas a recoger a muchos. Si no puede asistir, que todo sea un éxito, y si puede ir, seguro que así será.
Inscrito y pagado, venga que falta poco, animense que va a ser una marcha muy bonita y como no bien organizada.
Últimas novas! Xa está na páxina web da marcha a lista de inscritos actualizada a día 06/04. Comprobade a vosa inscrición e non dubidedes en consultarnos se observades calqueira deficiencia na mesma. Estamos o voso dispor tanto no mail do equipo, aforna_ad@hotmail.es, coma no móvil do mesmo, 691162321, para calqueira aclaración. Mais cousas. Aínda hai prazas dispoñibles tanto na BTT coma no ROTEIRO. De todos modos é neste último onde comezan a escasear xa debido a sorprendente aceptación que tivo. Se inda vos queredes anotar para o sendeirismo non esperedes a mais tarde de mañá, xa que é probable que se esgoten as poucas prazas que quedan. Recordade de todos modos que as prazas dispoñibles para o roteiro son limitadas para a xente que queira acompañarnos a tomar o lacón. Unha vez se terminen estas podes participar no sendeirismo igual pero xa sen dereito o aperitivo final. Recordade tamén que estas prazas para o roteiro sen lacón son gratuitas. En canto a BTT sí pretendemos ser extrictos en canto o número de participantes xa que a limitación correspónde a outros criterios. Para o tipo de ruta que se plantexa anualmente na MARCHA FARO DE BUDIÑO sería moi difícil desfrutala plenamente se polos estreitos carreiros e trialeiras se mete a mais de 400 bicis. Co actual ritmo de inscrición, uns 50-60 ciclistas por día, poucas prazas van a quedar libres para a inscrición no día, co cal aconsellamosche que se tes pensado vir a Budiño o Domingo fagas a inscrición anticipada. Animádevos a asistir xa que parace que o día vai a acompañar con bo tempo e temperaturas un pouco mais altas das habituais ate o de agora.
Hola. Estoy intentando acceder a la web pero no me deja... necesito el NÚMERO DE CUENTA para la inscripción. Saludos, gracias
Buf, qué torpe soy...estaba pinchando en los enlaces de abajo en la versión en castellano y no chutaban, bueno, un compañero me ha ayudado. Nos vemos, precioso finde... Saludos
Felicidades, Muy buen trabajo. El recorrido muy bien señalizado y salvo los imponderables del tiempo (regatos y lama) muy llevadero. Por cierto ¿habies recortado algo el kilometraje?.
Bueno amigos la marcha perfecta y el lacon uuuufffffff como estaba el lacon,un saludo y para el año mas.
Bonita ruta y el día no podía haber salido mejor. Lo del agua en los primeros tramos le dio su emoción...dicen las malas lenguas que no era casualidad, jajajaa. Doy fe de lo bueno que estaba el lacón. Yo quité un par de trialeras y me daban unos 23 km, a otros que las hicieron todas unos 26...¿puede ser? En el perfil que habñia colgado en la web daba unos 25 Km En todo caso suficientes. Las vistas bajo el Faro y por los roquedos preciosas, queda anotada para repetir. Saludos
Dende a dirección da Asociación Deportiva a Forna _ budiñobike-canteiros simplemente agradecervos a asistencia a marcha mais multitudinaria das que temos organizado. É certo que o tempo acompañou e que iso axudou a que a xente se animase a vir a Budiño a desfrutar de un estupendo día de BTT. Dende este lado simplemente agradecervos a asistencia esperando que teñades desfrutado tanto participando como nós organizando. Desculpade por se houbo algún erro, despiste ou falta pola nosa parte, e invitarvos a que se foi do voso gusto a marcha asistades para o ano próximo.