mira que e coñero este westerger......desde que lle pejou o espidi o virus malo,esta grasioso de carallo jajajajajajajaja va a tener que comprarse una demo de sibarita jajajajajaj
bueno aqui pasa o de sempre, falades de mil cousas e eu perdome jajajajaj o final a quedada donde vai ser¿?¿?¿? e outra cousa mañan alguen se anima a subir o paralaia para despedir ben o ano
la quedada aun no se sabe.....la gente dice picaraña y el orjanizador dice vilaboa........y en principio tiene las de ganar el orjanizador porque el tiene el camion jajajajajaja al paralaia vas a ir de mañana o de tarde???????
ok gracias Shandro! o paralaia subirei de tarde q pola mañan teño q chollar asiq si te queres vir eu andarei por ali
bueno alas 9 andare sobre volando el corredor del morrazo con el helicoptero asy de paso cojo a mas de uno aciendo cronos con el coche o alguna q otra maniobra temeraria :cuñao:cuñao:cuñao
vaia ser mellor qe a kdd sea en vilaboa e po prosimo domingo xa qedamos todos pa picaraña ainda qe sea coa cabuxaneta e a amorgeta qe vos parese a idea ? prinsipalmente a cabuxa e a amorgade
pos bale pensandolo ben a picaraña e unha tirada e una horiña non hay quen na quite http://www.viamichelin.es/web/Itine...1.3&autoConso=6.8&villeConso=6&routeConso=5.6
***** aora aber como ago pedire permiso al cuartel de figueirido para sobrevolar la zona militar ir al de marin q vilaboa esta roto q dende o aire mirase todo mellor :cuñao:cuñao:cuñao
acavo de poñerme diante do portatil, estiven preparandoa sunn para o domingo,e acavei agora mesmo a muller vaime mandar durmir co can e coa vicicleta................ Hay un imprevisto de ultima hora, esta tarde chafouseme o choio do camion, escarallouselle o sistema de amortiguacion e mañan vai para o taller e dudo moio ke este listo para a kedada. Propoño seguir coa kedada igual e facelo remonte a pe todos, e sendo asi podese facer paralaia. espero comentarios. estarei mañan o mediodia no foro e no telf para organizar algo para empezar ven o ano (698141250)
o pobre mirou o que se lle viña enriba con mais de 20 tipos e decidiu pinchar a pelota jajajajajajajaja mañana de mañana todo dios pal paralaia
aber ***** qedade de acordo que isto de andar sobrevolando marin vilaboa ou paralaia non e o mesmo q os controladores andan q trinan :cuñao:cuñao:cuñao