si da unsol pa tul fin de semana de la virgen,oscar como nun subimos `por cobayes, pa enseñayos la subidita y bajamos por el rio nozalin? ye pa que vean la celencia 2
Como ustedes deseen... El sabado desayuno en conchi a la hora de rigor y vamos pa onde digáis.... Vinotas, a les 8.30 nel entrego? o a les 8.45 en blimea? Saludetes!
ok, hacemos eso pues creo recordar que del nozalin a pasar a la trapa hay que tirar de la bici. ok ademas igual coincidimos con mas gente que van para la zona
Vinotas, esa "subidina" ficímosla nosotros fadra un mes y revolvíaseme el estomago... Tien tela. :fumao ¡Que lo paseis bien!
a ver si me decis algo fiable del tiempu pa mañana, por que no hago mas que mirar por ahi y no se ponen deacuerdu
tubimos nosotros esti fin de semana pasau y hay que agarrase pa subilu y sentase bien en el picu del sillin pa que nun se levante y eso que tracciona muchisimo
Yo por mi parte, intentaré desayunar en Conchi a la hora de costumbre, porque salir en bici tengolo imposible. Vinotas, dai caña a Linox que tien que triunfanos en el Soplao y subir Palombera como un tiru!!!!! Linox, esti añu ye el tuyu y veras como entres puñu en alto en Cabezón de la Sal. El añu pasau entre yo cogiu del puñu con CaliforniaGym y el castrón casi me tira de la bici de lo que lu meneo!!!! jajajaja. Creo que el tiempu da bueno pa tol finde. A ver si se nos arregla dir a animar a los Conchiteros-DH'eros a Deva. Tenemos a la élite del descenso en casa!!!!! Venga, que ya ye viernes!!!!
si me dejara poniai un entrenamientu que va pal soplao y dejalos temblando,y algo mas de una semana antes nun dejalu ni mirar pa la bici pa que cundo la garre te huciusu perdiu
a ti que te paez? a les 8 y media nel entrego,luego pa la pola y luego pa la trapa,ya `veras que rampines
Aleeee otra panzá kilómetrosssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pos nada, a les 8.30 veote debaxo casa!. Como clavos a desayunar rapidamente y parriba
Pues a puntin me tuviste de tirar con el meneo de brazu que me diste castron!!!! En cierta medida era lógico, pues entre la musculatura de los tus brazos y la de los mios, hay una "pequeña" diferencia !!!!! jajajaja. El añu que vien, volvemos y facemos de nuevo la bajada de Palombera y la Moral como la ficimos, dandoi biela sin parar y volando al minimu cambiu de rasante!!!! Pero que bien lo pasé bajando Palombera!!!!! ....y lo mal que lo pasé subiendola. jeje Mañana en Conchi!!!