Marxa fira d'onda 2010!!!!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por oscarjuarez78, 30 Ago 2010.

1. scott-ltd

scott-ltd Adicto al xc Probadores

Me Gusta recibidos:
    23.063
    enhorabuena por el vídeo. un montaje cojonudo.

2. Damian 25

Damian 25 Guanche

Me Gusta recibidos:
    0
    Enhorabuena a todas aquellas personas que han colaborado en la organización de la marcha. Por fin una marcha de las que no se olvidan, espero que para el año que viene sea de esta índole.
    La dureza del recorrido la determina uno mismo, pues no matan las balas sino la velocidad a la que van.

3. scott-ltd

Me Gusta recibidos:
    23.063
  4. BOBTAIL

BOBTAIL Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Sense problemes y moltes gracies.

5. Rafa Palmero

Rafa Palmero C.C.SENGLARS

Me Gusta recibidos:
    1
    Bobtail y Me Aburro muy guapo el video si señor, ahora solo espero que podais asistir a la KDD y hagais el video nos vemos.

6. oscarjuarez78

oscarjuarez78 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola a tooots!!!

Gràcies als que ens feliciteu i espere que s'ho hageu passat molt bé. La marxa es fa per a que els amants de la mtb s'ho passen tant bé com puguen aquest dia a Onda!! Ho senc per qui no va disfrutar el diumenge...

A vore, he de comentar algunes coses per a aclarir un poc tant de comentari respecte al recorregut i marcatge de la marxa:

Del recorregut he de dir que la marxa tenia un recorregut tècnic en algunes zones però, personalment, no crec que fora tan sols per a "professionals". De fet eixe dia no hi havia ningun professional corrent, tots erem amants de la mtb i enamorats dels recorreguts de pur mtb. Sí que és veritat que no era un recorregut per a tos els públics. Però "sols per a professionals" tampoc... La intenció per a pròximes edicions és oferir un recorregut inicial apte per a tothom però amb un segon "bucle" més tècnic per als que disfrutem amb les sendes i trialeres...

Del marcatge he d'aclarir-vos que la marxa estava perfectament marcada dissabte de mati però algun (o alguns) FILL DE **** (O FILLS DE PUTES) es van entretindre dissabte de vesprada o el mateix diumenge molt prompte llevant marques dels encreuaments i, a mes a més, posant-les pels camins que no eren. Inclús la moto es va perdre per aquest motiu. No sé quin interés pot o poden tenir fent açò però no conseguirà(an) fer que la marxa es deixe de celebrar!!! Demane disculpes per aquest motiu però no estic d'acord en qui diu que sempre marquem la marxa malament...

Res més per avui, demà més...

Dw!!!

7. BOBTAIL

BOBTAIL Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Esperemos que si. A ver si me cuadran los turnos. Me alegro que te haya gustado el video.

8. XFUSION

XFUSION Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Jo pense que Onda té que tindre la seua senya d´identittat pese a quien le pese, no tenim que pensar com es fan o tindre el grau de culpabilitat perfer marxes semi "profesionals",que tàmopoc ho son.
    Estic d´acord amb Oscar que es pot fer una marxa amb 2 bucles ben diferenciats una mes rodadora en les seues sendes i un altra en trilares i mes que quan Onda es un referent, i no hi ha que pegarli mes voltes.
    Soc del pensar que un inscripcio anticipada atrauria mes bikers, pero tenim que tindre clar si el nombre de ciclistes es el adecuat o si en volem alguns mes,desde luego en els recorreguts tecnic es millor inclus un numero paregut al del diumenge, ara per pretiigi de dir venen 300 hi ha que fer la marxa per al numero 25 enrere, desde luego es la meua opiniò.
    Jo demane que hi asca més colaboraciò per la gent i no tinguem que lamentar les "marranaes" que puguerem vore el diumenge pel canvi dels marcatges Onda te que donar eixemple que asta la fetxa ha sigut aina no caiguem tan baixos que tenim a una gran representant davant,l´envetja es molt roin.
    Enhoabona Oscar.

9. JAUplata

JAUplata Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Guapisimo el video. Todavía se me ponen los pelos de punta con todas las bajaditas que hicimos. Para mi esto es puro mtb. Por favor no cambieis el recorrido para el futuro, al que no le guste que no se apunte, igual que otros no nos apuntamos a otras marchas mas pisteras y rodadoras.
    En cuanto a lo del marcaje, a mi no me pareció tan mal. realmente solo hubo un punto, un cruce de caminos (creo que un poco antes del avitullamiento) que si q tuve que parar, pero enseguida ví la cinta en el camino correcto. En el resto no tuve problemas. Como alguna vez ley por este foro al final habrá que hacer los recorridos con guardarrailes para que nadie se pierda. Creo que tb es parte de la aventura.

10. padda66

padda66 Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    el video muy wapo, y por lo que se ve las trialeras y las sendas una pasada.

11. Jasel

Jasel CarbonBike

Me Gusta recibidos:
    27
    El Video es una pasada, gran trabajo...

12. Rafa Palmero

Me Gusta recibidos:
    1
    ¿¿¿Alguna foto mas o algun enlace con fotos???

13. viverenduro

viverenduro Miembro

Me Gusta recibidos:
    8
    He visto las fotos y el video y me arrepiento de no haber ido a la marcha, si la haceis igual el año que viene, intentaré ir seguro. Yo creo que marchas de pistas hay muchas, y alguna que otra marcha tipo allmountain, como debió ser esta está muy bien, y siempre encontrareis gente a la que le gusta e incluso gente que no suele ir a marchas, que si iria a la vuestra.

14. scott-ltd

Me Gusta recibidos:
    23.063
    pues si puedes aisitis es una de las mejores marchas muchisima senda de todo tipo

15. BOBTAIL

BOBTAIL Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Ya puestos pues tiro para casa. Yo diria que si te gustan las trialeras. ¡¡¡¡ Esta es la mejor marcha que yo conozco!!!!!

16. Rafa Palmero

Me Gusta recibidos:
    1
    Alaaahhh!!! no tiene abuela la cabra loca ,jajaja! pero si es asi de cierto tiene razon.

17. Rafa Palmero

Me Gusta recibidos:
    1
    ¿¿¿No hay mas fotos???

18. BOBTAIL

BOBTAIL Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Yo vi a alguno del grupo de los CARAJAS haciendo fotos, a ver si las puedo conseguir.

19. robermx

robermx Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Yo tambien vi algun caraja haciendo fotos y con camara de video,y faltan las fotos de toni mas

20. scott-ltd

Me Gusta recibidos:
    23.063
    estaremos atentos por si hay mas fotos

Compartir esta página