Tema Track: tenemos la ruta sobre plano, voy a ver si hago una ruta con el compe, se verán los km's pero no el acumulado (que será alrededor de unos 1200 metros) Tema RENFE : Se trata de coger el tren que sale de montcada bifurcació que sale a las 6:38 horas y que nos deja en VIc a las 7:48 horas. Para los del Vallès : Quedamos en la Estación de Sabadell Sud para coger el tren de las 6:00 horas, usease que tenemos que estar allí al menos 10 minutos antes. Tema comida: como es una ruta larga y somos muchos lo mejor va a ser que nos llevemos el bocata de casa ya que sino estaremos mucho tiempo en el restaurante y ahora anochece muy pero que muy rapidín mejor no perdamos mucho el tiempo. Salut!!!!
hola me apunto a la vic-sabadell -Ana -Germán -Nitus 16 -Pakinho Deca -Mengi -Greywolf -Globertom -Perquisitore -Luis Arrufat Garcia -MTBrachel -ranMa (super-sufridor)[/quote] -Txavi2003 -Riscky (viene?, no viene?) -Inhibibike -Loren -Sumsum -B-IKEA -Luis 9.2 gmed_811 un saludo!
Wollaassss!!! Tengo una muy buena noticia!! Para esta salida podremos contar con mi pequeña JVC. Tengo pensado traerme la camara de filmar para poder mortalizar esta salida.Despues de la experiencia vivida con la camara de Ignirav en el puigmal,voy a atreverme a traer la mia.Osease que ya sabeis,poneros guapotes,lavaros los dientes y llevaros la gomina y el peine en el mallot porque vosotros sereis los protagonistas del video..buenoo..la bicis tambien traerlas limpitas..Saludos!!
Perqui. Tengo El Disquek Preparado . Los Planos Los Tengo Marcados Con La Ruta Desde Vic Tu Saves Hacer La Ruta Con El Plano Y Despues Pasarla Al Gps .
Pozi, se hacerlo. pensaba hacerlo con la ruta que maracmos el miercoles en la kdd que hicimos junto a Mengi Salut!
Tema Track: tenemos la ruta sobre plano, voy a ver si hago una ruta con el compe, se verán los km's pero no el acumulado (que será alrededor de unos 1200 metros) Tema RENFE : Se trata de coger el tren que sale de montcada bifurcació que sale a las 6:38 horas y que nos deja en VIc a las 7:48 horas. Para los del Vallès : Quedamos en la Estación de Sabadell Sud para coger el tren de las 6:00 horas, usease que tenemos que estar allí al menos 10 minutos antes. Tema comida: como es una ruta larga y somos muchos lo mejor va a ser que nos llevemos el bocata de casa ya que sino estaremos mucho tiempo en el restaurante y ahora anochece muy pero que muy rapidín mejor no perdamos mucho el tiempo. -Ana -Germán -Nitus 16 -Pakinho Deca -Mengi -Greywolf -Globertom -Perquisitore -Luis Arrufat Garcia -MTBrachel -ranMa (super-sufridor)[/quote] -Txavi2003 -Riscky (viene?, no viene?) -Inhibibike -Loren -Sumsum -B-IKEA -Luis 9.2 -gmed_811
DEMASIADA GENTE, DEMASIADO TIEMPO. lo siento -Ana -Germán -Nitus 16 -Pakinho Deca -Mengi -Greywolf -Globertom -Perquisitore -Luis Arrufat Garcia -MTBrachel -ranMa (super-sufridor)[/quote] -Txavi2003 -Inhibibike -Loren -Sumsum -B-IKEA -Luis 9.2 -gmed_811
Ja sabeu que aquell diumenge és el saló de Muntanya i BTT de Vic? Ho dic pq hi ha una pedalada i igual el tren va apetar de bicis!!!
ja sabeu que el diumenge es la 10 birthday de la clau i fan una endurada?? ja sabeu que el diumenge fan el millor descens urba de catalunya a torrelles de llobregat?? e? e?
Josep ets un marica! Tú no pots faltar a la Vic-Sabadell.Ets dels "fundadors" d'aquest grup tan macu de gent, i t'hem envàs a una endurada?No,no, no pots fartar eh!! Et vull tenir en el video!! Osea que a pringar....!!
Oriol,moltes gràcies per la informació.Serà de bont saber. Podries animarte i venir,aquesta es una sortida de les que a tu t'agraden. Per cert, tenim pendent una sortida nocturna,aviam si trobem un moment per i la fem.salutacions company!:rolf
Ep Loren. De bon rotllo, però creus que pots exigir-li a en Josep que no hi falti? Si a tu no se't veu el pel, tío! A mí es pràcticament impossible que se'm vegi (et recordo que no en tinc gaire, el que passa es que el casc dissimula). A veure si et deixes veure més a les kdd's mussolencas, nen!!! O al menys a las que jo tambè hi sigui, que en el fons et trobo a faltar. Menys mal que tinc un record teu (jeje) quan veig la foto del meu avatar... Apa!
Vaya fotu mes maca la del teu avatar!jejeje Tranquil que hi han mes dies que llangonises,pensa que tu vas molt pel "lado oscuro" i jo no. Aixó i que e tingut pocs bonobicis fa que no ens veiem,pero sempre tenim la opció de trucarnos i quedar.la2 El dia que ens veiem ens pagem una ronda de birres!:love
Això està fet, però lo del "lado oscuro" saps que tambè puc deixar-ho sovint (me estoy quitando, jeje... no, no me quitaré, pero volia dir la frase) i que tambè faig sortidetes mussolenques tranquiles... apart, què passa, que els mussols no podem anar pel cantò fosc? Hem de tindre representació a tots el àmbits possibles!!! Bè, el que faltarà durant uns messos serè jo a partir de mitjans de març, que comença la temporada de càmping i toca anar cap a l'Escala, que si està la mar de be. Per cert, que allà tot es planeet, planet... com et va a tú, jeje. Mira que n'ets... tú que has fet trial i dius que el costat fosc... vaja tela! Au, doncs bona nit, i fins demà... o no. Apa!
Hola maquinas, eso, que si aún os hace falta el track, supais que lo tengo pero de st.quirze a vic. Aunque veo que ya lo teneis todo a punto y que seremos mogollón de peña ! un abrazote a todos!!!!
¿Cómo se llamaban los bichitos de tu avátar? Recuerdo que eran muy entretenidos. Bueno, es que soy un fan de "Cristal Oscuro", y en general de Jim Henson.
loren jo et vaig trobar a faltar a la falconada.......i ten vas anar a fer una marxa a granera..........QUE PASA AMB EL GRUP TAN MACO DE GENT??