Osti osti....:malaleche:malaleche:malaleche:malaleche Ahir vaig posar a carregar la bateria de les llums, Sigma Mirage Evo / Evo X.... la vaig tindre 7 hores com diu i les enxufe i no anaven.... crec que l´any pasat no vaig arrivar a gastar-les... aixina que les he tornat a posar a carregar... i a vore que pasa:???:
La he posat 7 hores mes a carregar i res de res. No se si serà la bateria o les perilles En casa tinc ciris.... aixó val???
Buenas. Se vé que en verano salen nocturnas como los champiñones, nosotros tambien tenemos una el dia 4 de julio y casualmente tambien cenamos en La Font, en el restaurante La Font del Hondón. Es de pista y senderillos, salimos a las 9 y volvemos a las 5 o mas, eso si no nos perdemos. Ale a pasaro be
Esque estamos todos esperando el veranito para poner a cargar las luces, que lo paseis en grande vosotros también Paco
Peaso ruta mes wapa..... vaig aprendre una trialera que está al costat de la que fem nosaltres habitualment baixant cap al Ràfol i que també està molt xula... el sopar en la font de la granota:twisted::twisted: molt bé i la companyia excel.lent
Ahí van les meues, m'alegre que t'egaradara tipo, també un plaer coneixer a Ruben Kona i haver rodat amb tots vosaltres un altra volta.
Que canya de ruta, de fotillos y de compañia!! M'ho vaig passar pipa Per cert Tipotane, no deuria eixir-te pixelat el texte de Perfils, mira la font que estas gastant y canvia-la per una "vectorial". Tenen una O un TT en el nom de la font... Ruben PD: Por cierto, sabeis como se encuentra el lesionado de la rodilla?
Cuan obric un perfil el veig be, es veu aixina cuan la puje a internet. Si que tenia una O la font, la he canviat per una TT.... i ja vorem la próxima que tal. Gràcies