Che no poseu "els truquets del rider"........ Que la penya s'entera i ens pasa davant........jejejejeje
jajajajaja Ja veus!!! Te mes "hobis" que jo ja....... Caguendeu!!! A vore si te pase unes fotillos del casc esta nit i me cambies el monigot val.... De la forqueta te faran falta???
Boinnnnnnnnnn!!!! Pepinaco!!! jejejejeje Mira tete,este el terme que fa arrasar l'incendi........... Dins del mal,es va cremar lo minim....
Pues no tinc ni idea........ Crec que ara nomes fan els model idyle rare (tope gama) i la que tinc jo crec.....
Si perque no me sonaba la botella exterior tipo horquilla motogp........ Pero wapa esta un rato........
Pues estic aci en el curro,esperant a Bata,que pasara a per la laca i el catalitzador que me va sobrar....... Que Fil ja li ha pintat les botelles de la forqueta...... Canvi de look!! jejejeje Espere que poses fotos Bata!!!!
******!!! Esta nit penjare fotos del conjuntet del club que se'm fet!!!! Buaaaa!!!Espectacular tambe!!! Estem copant el post nosaltres dos ara...... jejejejeje
La verdad que ha quedao wapo wapo..... Pero es para enduro...... Lo que algun dia en el fonti me lo vereis puesto......
Bonnn dia. Si q esta guapo David el ekipatge. Pero el de dh no el volieu oscur la majoria per la calor i tal, pero algo negre amb alguns detalls en color viu tb haguera estat be. Pero el q tenim li bo es q s'ha decidit per majoria absoluta dels diputats jjjjj
Correcte!!! El que tenim esta wapissim!!! De este jo havera canviat el negre per altre color,pero tambe es va decicir en asamblea,i el negre va rebre mes vots....... En fi per al proxim ja canviarem de color....... Y el sabdo que pasa??? Vamos al camp o que???Somos pocos pero da igual no???
[QUOTE="NOMO";15792338]Correcte!!! El que tenim esta wapissim!!! De este jo havera canviat el negre per altre color,pero tambe es va decicir en asamblea,i el negre va rebre mes vots....... En fi per al proxim ja canviarem de color....... Y el sabdo que pasa??? Vamos al camp o que???Somos pocos pero da igual no???[/QUOTE] jo anire despres en la escopeta y voreu com baixeu!!!!, com a bales!!!!
Capaç seria el tio!!! Si te l'escopeta igual d'afina que'l saxo......... Perill!!! jajajajajaja Nemon a esmorsar........