Per cert Bata,igual coincidiu este finde en uns colegues que pujen andorra..... Un portara el meu casc i una big hit,son un grup de 4....
Que paso??? Ni un mensaje esta tarde...... Bueno yo a la piltra que mañana salimos a estirar las piernas..... Tono auela!!! No volies que quedarem algun dia??? Ja diras!!!
Segurament el dijous anirem al camp a fer unes baixaes. Si vols vindre dis algo i ja quedem mes endavant
Dijous no podre perque es l'ultim dia de ruta per la comarca....... Si neu divendres o el finde si!! A vore si fem algo....
Pues a vore que diuen pero pareix que sera dijous, de totes formes et mantindrem informat [QUOTE="NOMO";15962373]Dijous no podre perque es l'ultim dia de ruta per la comarca....... Si neu divendres o el finde si!! A vore si fem algo....[/QUOTE]
buenas noches chavales ¡¡¡¡¡ ... todo bien por aqui ¡¡¡¡¡¡ ...mañana mas dh por vallnord ¡¡¡¡¡¡¡ ... nomo no he visto a tus colegas ¡¡¡¡¡
Ja era hora q digueres algo.... Dema ja estas soles?? Quina envetja nen pero espere q amb la faeneta q tinc ara poder fer mes camps base esta temporadeta jjjjj records a la family
[QUOTE="NOMO";15970786]Bueno dema a les 7:00 EN MARCHA!!! http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2767837[/QUOTE] Pero tot aixo en varios dies, no? Si me tinc que fer jo aixo vaig apanyat