Buen nº no??? me sabe mal por el Xelu que tendra que abonar farda ya que es un decimo de la comparsa jejejeje Que es un towbox????
Per ixe mal que fora!!! Men anava en lo posat!!!! Alli ja me pillaria equipament i bike nova!!!!la2 jejejejeje
Si les ardilles voladores estes se la dinyen........ Si que perdran els tornillos i les arandeles...... jejejejejee Com arrisquen tio!!! [video=youtube;xmlAW_1hgT8]http://www.youtube.com/watch?v=xmlAW_1hgT8[/video]
[QUOTE="NOMO";16881013]Buen nº no??? me sabe mal por el Xelu que tendra que abonar farda ya que es un decimo de la comparsa jejejeje [/QUOTE] que es la farda?
hola bona vespra.....xelu la farda es el pico que se paga de mas de un numero del sorteo,por ejemplo: si un decimo en administracion vale 20 eur,una comparsa lo vende por 23 eur,y esos 3 eur se los queda la comparsa...
BON NADAL A TOTOS I TOTES ....i que les mamas noel vos dixen moltes cosetes i mols bonobicis ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Per lo menos ens tornen els diners del nostre........... jejejejejeje Te has librao de pagar Xelu!!! Ahora los 2 €uritos de farda............jajajajajaja