Hola!! Soy Mariajo, la chica que estaba haciendo fotos en Higueruelas el miercoles pasado. No puedo subir las fotos, me da error todo el rato. Decirme como hacerlo , por favor.
Hola Mariajooo!!! Muchas gracias por el interès! Mira, si no te importa enviamelas a mi correo y yo las subo emili.pv@ gmail.com (quita el espacio que hay tras la @...) asi no te complicas que ya bastante molestia te has tomado.
[video=youtube;XGjmAxS2vvQ]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XGjmAxS2vvQ[/video]
Bon video Fil!!! Per calfar motors,que esta es semana de carrera....... I de festes!!! jejejejeje Bon dia che!!!
Ui ha vingut la nova arma de destruccio masiva!!! Pero man montat el manillar i la forka que no eren.....Mecaguendeu!!! Ara a esperar uns dies mes a que arriben les peces correctes.....
[QUOTE="NOMO";17863205]Ui ha vingut la nova arma de destruccio masiva!!! Pero man montat el manillar i la forka que no eren.....Mecaguendeu!!! Ara a esperar uns dies mes a que arriben les peces correctes.....[/QUOTE] ***** DAVID ¡¡¡ ...QUE HORQUILLA TE HAN MONTADO ??....... ESTOS ALEMANES ..... JA JA JA
Cuan la monte pujare fotillos...... Ara esta desarma!!!!jejejeje Xula es un rato llarg,pero els alemans estos no saben fer la O en un canut!!! Jo flipe....
alemans a moatros ¡¡¡¡ david envialos els planos de la triki i voras com enseguida el parlen de voste
Ja estem a dimecres.............. que no hi ha gana de carrera o que??? no dieu res els que neu a correr bandidos!!! MECAGUENDEU si puguera nar jo........jjjjjjjj
Y TANTO QUE HI HAN GANES ¡¡¡¡¡¡ ... a demas en forma que llegamos ¡¡¡¡ .... ja ja ja ... llevamos unas semanitas pedaleando bastante ¡¡¡¡ ... je je je
[QUOTE="NOMO";17866417]Cuan la monte pujare fotillos...... Ara esta desarma!!!!jejejeje Xula es un rato llarg,pero els alemans estos no saben fer la O en un canut!!! Jo flipe....[/QUOTE] Quina era al final, per cert es vejem el diumenge, espere que en conegues??, que el cafe......
***** q enveja... lo de la carrera i lo de estar en forma!!! jo tb estic en forma, pero en forma de botijo Nomo el diumenge es vegem... ixiré portant un periquito, d'ixos de cetreria.. o un petirojo, ara no sé
jajajajajaja No se si podre vore l'inici...Estarem en el dinarot encara.....Pero per la nit segur!!! alguns cubalibres cauran fijo!!!jjjjjjj
ale ale...venga fiesta....jjjjjj ..........***** david ya me conto el fil que se havian engañado en el envio,que rabia tio...a esperar....
Pues perque ara tenim roll per les festes i no tinc tems d' ixir a montar sino.......Me sentien a mi els alemans estos dels collons!!! jejejeee