Tu tranqui que acabas por acostumarte..dimo a min,e nestes dias de choiva,a caída sempre e algo mais leve....(fixate que eu o outro día,cain xusto no medio e medio dun toxo),NAI QUE O DOU!!Teño a perna que parece un mapa pirata...:ymca
Que tal............. menuda salida, poucos pero escollidos estou pasando as fotos, mañan xa veredes, menudos OSTIONS ja.ja.ja y mas ja.ja
Non podo mais!!!, estou hasta el **** culo de los Crank Brothers,definitivamente van a parar a un contenedor de cor verde,que teño aqui diante do local.. Non pode ser que cada vez que saia con eles,veña con unhas marcas nas miñas pernas,e tamén dicir que,ESTOU HASTA O CARALLO DO GREMIO DE CAZADORES!!eses que por non atropelarlle un can,nin as gracias che dan,e aínda por riba,tí tumbado no chan cos pedais amarrandote,coma se foran chupacabras...
Pero que pasou o domingo? ibades coma locosou que??:sinfotos Si alguén vai ir o requesón que me avise, que eu coido ir.
O requesón vai ser que non... Pero a das rosquillas non quería faltar,este ano non...coido que é a final de mes.
Que tal maestro mecánico: doen moito esas heridas de guerra. de seguido un has fotos 1ª ---Saltamos como alma que lleva el diablo. 2ª ---7 puntos de sutura
Teño o xemelgo da perna dereita, que non podo doblar a rodilla namáis ca un pouco,e o resto está ben,gracias polo teu interese,xa che invitarei a unha voll-damm,a tí mais a elegante que sodes os únicos que vos interesades,os demáis....que frían huevos con saliva (como dí aquél).
Porfin saliron: as fotos... e porsuposto, pa desinfetar as feridas non hai nada como, un pouco de auga oxisenada. :boxing :boxing :boxing
Impresionante!! Quen é ese espectro que vai polo aire? imaxino que o mesmo da perna esfolada, mola o tatuaxe!! o maestro mecánico é a *****! e ainda despois fai trompos no rio.BRAVO!!:aplauso2