Despois de ver o da páxina anterior....zombies,heavys,nenas,chavales sexualmente excitados,calquera non lle ten medo ao pc.
Esta mañán foi a MIÑA muller ao dentista,e mandoume un emilio pra que vira o ben que lle deixou a dentadura.... ¿Querede-la ver??
A verdá e que o dentista portouse con ela, coma un auténtico profesional...... Iso sí que é un traballo ben feito..
¿A qué non sabedes o que me pideu na dedicatoria???? Que a puxera como fondo de escritorio...AAAAAAYYYY!!!! canto ben me desexa esta muller... Por certo,chamase María..
Para todolos ciclistas ou non ciclistas que queiran ir a Porriño, saida o domingo as 8:00 de mañán desde o sitio de sempre. O que non teña coche que avise por culpa do sitio, he dicho.
Tes que entender que María,(a de arriba),pideume que o domingo pola mañán quedaramos na cama os dous xuntiños... ¿Tí se cho pide a túa muller,que fas?????
Non quero ser repititivo,pero a miña dona chamase María,e visto o que hai non vou a poñer mais fotos dela por eiquí....
Boeno, en vista de que a xente non se anima, é posible que non se vaia a marcha dos callos en Porriño. Polo momento eu non teño seguro que poida ir. Todo aquel que se interese que me chame, pois non vou ter internet no fin de semana. Saudos.
Bonita saída hoxe, creo que a baixada que topamos hoxe (GRACIAS GARCIA, que fariamos sin ti) vainos traer moitas alegrias, pero costó lo suyo, houbo algun que saiu catapultado...:risa
Gracias Ostiónbiker,eu estou desfeito.........non po-la saída de onte,senón por levantarme hoxe,pra currar..(co ben que estaba eu abrazado a María,esta mañá as 6.30h.)
En canto ao da baixada....dígovos,que coma esa,ten que haber a moreas,o que pasa e que hai que amasar silvas,toxos,carballos,eucaliptos,etc,etc. E estou vendo que no clube,hai moito friki,que non se queren arañar,(nen sair catapultados,como saín eu onte duas veces).. Felicitar aos novos,Pablo,Adonis,e sobor de todo a Roberto,alias "sputnik",que hai que ver como baixou a trialeira dos pinos,iba fora de sí,literalmente.Portaronse coma autenticos campions... E non me quero despedir sen mencionar a Tarzán das rias baixas..que alaridos os seus....