a cabuxa medo non ten pero sono sejuro q bou a ter.a ver si aproveito o dipinj de pola noite e lle dou un repaso a aljun q sei eu jejeje
Vades ter que perdoar por non ir hoxe a calar bocas, pero e que tiña esta pequena excusa, o nacemento da miña primeira sobriña.:-D
Dios!!!!!! que maravilla,se te entende perfectamente,(unha boa excusa..) Que o pases xenial con túa sobriña.Parabéns
felicidades pero bueno por esta quedas excusado,pero q sepas q non senpre nasen sobriñas cando ai unha ruta con ranplas do 40% e de 39 km. de recorrido.teño o jrafico do meu jps pero ainda non sei coljalos en internes sinon xa te darias conta de q fixo ben a tua nova sobriña en escoller o dia pa naser. por serto non sera ?la niña de rajoi¿.........
MOITIIIISIMAS FELICIDADES POR ESA SOBRIÑA TAN BONITA!!!!:bravo :bravo :bravo :bravo :bravo Aver si sale unha biker coma o tio! Por certo eu o domingo non fun...notastedes a miña falta nas vaixadas claro!:rocker
Boas tardes: a verdade que a ruta, foi bastante durilla menos mal que oxe empecei as bacacions,e podo descansar un pouco. :cerveza :cerveza :cerveza :cerveza e porriba non puden parar
Que che pasou, quedouche a mente en blanco¿¿¿¿¿¿¿???????¿¿¿¿¿???? :malaleche :malaleche :malaleche :comor3 :comor3
Por certo que o sabado nos defraudaches un montón....iso non se lle fai a UN AMIGO !!!! Para a próxima vez,saio e paroche o coche no medio da carreteira,(con dos *******).
Non faltou moito para que o parasedes...que cabrons! Mañan paro no paso de cebra... Agarradevos que veñen curvas: