BUENO;BUENO; BUENO!!!!! xa temos BIKEPARK en caldas!!!! vayanse preparando!! (esto vai para os de urgencias de montecelo)la2 Eu xa encarguei esta maquina....(con eses extras claro)
hola Kdosiño! ainda non se sabe nada, aqui a xente está un pouco parada, de momento vamos sair o viernes creo que por aqui, trae a KTM que vamos o BIKEPARK!!
Hola, hai alguén ahí?. o de sair o venres dende Caldas está confirmado? Que alguen diga algo ou que conecten os móviles.
Deben estar todos de vacacións! Si non se acorda outra cousa, de momento;elegante,Samu, Oli, eu e algun freerider iremos a Santa Maria, outra opción?:comor3
Info da transgalaica que se celebra o día 30 deste mes. Para os cicloturistas unha volta de 31 kilómetros, para os ciclista con licencia de carreiras 2 voltas (62km) Ata o 27 de Marzo a inscripción para federados é de 12 euros. Mais datos da conta de correo para subscribirse mais axiña e a conta onde ingresalos cartos no pdf adxunto. :saltador :saltador
Uns chavales de Caldas se curraron uns saltos no santa Maria, pero eso so é o principio... que vos parece este???
Ok Samu me pongo en contacto con PIKY (Ramón KTM Caliber 38) para estar en Arcos el viernes por la mañana. Podemos mirar esa bajada que hay mas arriba y preparar mas saltos, lo que pasa es que las herramientas que hay no va chejar pa todos jejejejjejee
ya estoi enterado de la kedada de mañana!! me apunto! a las 10 en los magnolios?¿?¿?¿? ai ke levar ferramenta,man de obra e janas de traballar!!!jjajjaa.eña!!!
Non acabo de enterar, vai sair alguén a dar unha volta ou vai todo o mundo a o circuito de Arcos?, ¿onde quedan os Magnolios?. Para Ostión, perdín o teu número, seno´n chamabate.
Vamos a ver! mañan as 9 na de mendoza para sair por aquí, o máis probable que o Santa Maria para facer algunhas baixadas, o que queira sair que este ahí. Vou poñer outra fotillo para que vos animedes...:saltarin
Vamos a ver! mañan as 9 na de mendoza para sair por aquí, o máis probable que o Santa Maria para facer algunhas baixadas, o que queira sair que este ahí. Vou poñer outra fotillo para que vos animedes...:saltarin
Hola mozos ainda teño a pel de galiña, que baixadas q saltos q curvas q ***** se pejou OSTION BAIKER toda de fuciños,cousa tola dios...jajaaa A imaxe 2 e del q maneira de recepcionar un cortado. Para suso tamen lle chegou pero foi falta d reglaxes isto e coma a formula 1.jejeeeeee Os demais fomos safando excepto piki saeu un pouco esportillado jajaa. Sin mais as fotos q aproveite .:burladia: :burladia: :malaleche JENTE FREEIRIDE.....
A saber por qué o foro non me deixa subilas fotos,¿será polo contido emocional??????. Boa quedada da sección oscura.:risa :risa :risa :malaleche :malaleche :malaleche