Hola a todolos freeriders da zona oscura, levo uns días sen entrar no foro, e vexo que se fundou o Bike Park de Caldas, cousa que me parace estupendo, pero como no medio desta "inauguración" está a Peña Ciclista Umia, creo que debemos plantexarnos unha serie de problemas que poderían acontecer, e que poden afectar ó noso Club Ciclista como asociación deportiva que somos e que ademáis está inscrita como tal no concello de Caldas, estes problemas poden ser son os seguintes: ** A zona das baixadas de Santa María onde temos os camiños polo medio dos pinos e outras árbores, e monte comunal ou privada?. ** Sexa comunal ou privada, temos permiso da comunidade ou dono para andar a poñer saltiños, cavar, colocar pedras, etc...? Eu penso que se queremos evitarnos problemas, deberíamos consultar todo esto que plantexei, porque se a toxeira fora nosa... que nos fagan un camiño polo medio podería colar, pero que xa me construan saltos e demáis historias no meu dominio xa poderia empezar a ***** un pouco. Polo tanto, e por suposto é a miña opinión, antes de construir todo iso que a min tamén me gustaría disfrutar, debemos plantexarnos todo o que acabo de detallar, pois é preferible disfrutar dunha vaixada sen máis, que non poder facer nada pola prohibición dunhas persoas que se sintan pisoteadas, e que nos cerren o camiño con pedras, madeira ou incluso alambres cruzados como xa comprobamos en algunha ocasión. Comento isto soamente para evitar problemas, accidentes imprevistos, e poder disfrutar deste deporte nas suas diferentes modalidades se pode ser, pero repito, deberíamos falar deste tema antes de de sexa tarde para solucionar os futuros problemas. Saudos.
OK estamos dacordo e procederase a tomar nota xa q sem permiso da comunida ou propietario non se poderia facer...
Moi sensato. Hai que ter en conta que esta modalidade produce tamen impacto na natureza, inda que sexa moito menor cos vehículos a motor.
FREERIDE FOR LIFE !!!!!! Xa temos encargados os palets para os saltos,a data da inauguración será no mes de Maio,(estamos en contacto con Fabien Barel,e con meu primo Cedric Gracia) P.D.Lectura do pregón a cargo do dúo OS TONECHOS,(A ver si tamén ven a Amadora) As puntas son de 20/100 (mais coñecidas coma as puntas de piso) Obra adjudicada a:BAJADAS E DEMOLICIÓNS "A RAS" Presuposto: Depende da madeira. Arquitecto:Armando Guerra Segura Tempo de ejecución:10/10/2007 /Hasta que escomencen as olimpiadas. E dependendo das donacións,meterase remonte de telesilla (15€ remonte) Xa estamos ahí...
Canto peloteo......como se nota que veñen as próximas eleccións do clube... Kdosiño,nunca chegarás a presidente,como moito ao lado escuro..:sableluz
Presuposto da madeira. madeira de ginea:7.000 eurs de castaño:5.000 sen pulir e de roble mexicano tratado para a umidade 8.000 sen iva:comor2
Pero que ******* pasa aqui que non se poden subir fotos?:malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche
Cedric durme na casa donde vivo eu,e de Fabián penso que no carrefour venden unhas tendas de campaña que lo puedes flipar.... E que no cruceiro teñen un perigooooo!!!! Cuidado que estes dous,a viños non hai quen os tumben....:vino
mellor e madeira de vinvieiro que e flexsible e ten bo presio,podese conprar po xiabre tamen que o viernes tamen fomos dani e mais menda a faser unha super baixada de destrusion masiba,cuns saltos que te cajas.eu creo que se poden faser as duas inaujurasions a ves e aproveitamos os tonechos e a amadora:un rumor,creo que amadora non e a sojra de tonecho porque malvina e adostada pero esto non ben o conto pd.teño medo
OSTION BAIKER esto si q e un a tunbada do lado escuro.jajaa CUSA TOLA DIOSSSS.......y ella labando la bici....mmmmmmm