Que tal estas maquinas la primera para freride sobre nieve y la segunda mejor no os lo digo...:corazon
esto xa parese tele salnes ou pleiboy,creo que ai moita sequia que queren que se humedesca a xente,moitos xa estaran cos clines preparados pa ver a outra foto....:comor2 :comor2 :comor2
Eso,eso Icom,veo que tú y yo tenemos un gusto muy similar....si estos son unos degenerados...... P.D. Si se me entera la María,estoy muerto....
Hola,xentes do Umia,aquí un biker mais da zona. Estou a espera de que hoxe me chegue a nova máquina,pra poder estrenala este domingo na vosa compaña. Attme.alfaR
Si, van sin casco pero e que en Jamaica non te multan por iso, multan si non levas a chavala enseñando as cachas...:burladia: Estou preparando o meu próximo ostión... Que vos parece?
Sí??? Non che enseñou outras cousas que fan tamén na Lama...??????? uyuyuyyuyuyyyuyuyyyyyyyuuuuuy!!!!!!!!!!!!!!!!
Carmiña lo dejo, esto es muy extresante!...interesante no mujer, extresante! Voume pasar a carretera que hai máis nivel...
Ah!! Y que hay de Villahombrosa,amigo? Psss,Villahombrosa es un ******,tiene mucha pasta,nada en la ambulancia... Fragmento de la peli AIRBAG Para os mal pensados...