menos mal que prejuntaches que xa me estaba poñendo nervioso....ai tes o resultado a que non era de esperar.jijijiji:rolf :rolf :rolf :rolf
Agora que non nos lee nadie,cóntame que tal estás despois da caida deste domingo?? Non me dirás que o moratón que sacaches na páxina anterior,e o de esa caída? Mira que querer adiantarme pola zona sucia.... Eso non llo fai nin Hamilton a Alonso,(como é o caso que nos ocupa),e vas tí, e ignoras o perigo... Da a vida que a baixada era das consideradas light,que si non.... O bó do tema foi que entraches na "puzzolana",e non che pasou nada,(agora caio,ibas co temido "grainning"....)
a caida non foi moito,a pena que iba ser un adiantamento espetacular e pasinme de frenada...(a min non me poñas palabras esdrujulas que eu non son de letras)
Por certo,que é de Ostión biker???? Desde que anda namorado,nin se digna en pasar por eiquí,nin por alí.. Alí,e a pagar unhas voll-dams..
POIS MIRA QUE ESTA BEN ESO DO GPS, SORPRENDEUME. POR CERTO NO ME CREO NADA O DE ESE MORATON, AINDA QUE SI LLE SALE BEN IBA A SER UN ADELANTAMENTO DE P. MADRE, IBA A QUEDA BTTJOSE CA BOCA ABERTA. SALUDIÑOSla2 la2 la2
:chinchin :cerveza :cerveza :cerveza :cerveza :cerveza :cerveza E esas Woll-Danm cando queiras esta, outra máis e marcho...
fun a casa dun conpañeiro e encontreime con esto....... como sera o seu heredero,non mo quereria crusar no meu camiño.
XA ME CHEGOU A SPICY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Proximamente,con ustedes,la Zesty 514....(en breves instantes..)
Esa zesty 514 mejor que la presentes en el zona Vigo, ¿no? porque esa zesty va a ser la primera zesty full toxeira, una pena que no hayan sido unas gemelitas...
Por cierto Jose, recuerdame que la próxima vez te lleve unas pegatinas full toxeiras para poner en la puerta de la tienda, para que los vigueses reconozcan el local, cuando van en su búsqueda.
Ok.,también tenía pensado pedirte una o dos camisetas,pa mí,pero no sé como teneis el tema,(si sólo las quereis pa vosotros,etc,etc.),si tal lo hablamos,ok?.