primero ay ke esperar la afirmacion de la comunidad de montes y despues abra ke reunirse los interesados para ablar sobre el tema del seguro y eso porke no vaya ser un espabilado ke se meta una *****,rompa un brazo y nos venga encima nuestra pidiendo tanta cantidad de dinero. aber komo keda esto.saudos!!!!
Bueno,mañana Xiabre. A ver si ven o do GPS.. Que o domingo pasado deberonlle pitar os oidos un montón..
Creo que polo do GPS refíreste a mi. E no meu favor teño que dicir, que a miña misión e coidar da inversión que fixemos, polo que o domingo non puiden ir para que non se mollara o GPS. Esa foi a principal razón da ausencia, ademais de que na cama estábase ........ :saltarin:saltarin Mañán, se o traballo non mo impide estarei coma un clavo, ainda que chova.
Hola chicos, xa estou aquí co resumen da ruta de hoxe. Primeiro teño que dicir que estivo moi ben, hai que darlle as gracias os compañeiros que sairon o domingo pasado e descubrírona.:saltarin Este é o perfil da ruta, pódese comprobar que foi bastante dura, pero as baixadas mereceron a pena. Ruta sobre o topográfico. Pinchade aquí para ver a ruta en Google Earth http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=125165
Non mo tomes a mal,pero na seguinte saída levo eu o GPS,(e que a miña velocidade max.foron 54.9 km/hora,e no aparello queda de **** nai...)
A RUTA DE ONTE ESTIVO MOI BEN, SOBRE TODO AS BAIXADAS ENLAZADAS QUE FIXEMOS, O MALO ES QUE ESTIVEN QUITANDO PICHOS DAS PERNAS CASI TODA A TARDE. ESA RUTA TEMOS QUE VOLVER A FACELA. SALUDIÑOS:saltarin:saltarin:saltarin
Todo eso que dis está moi ben, pero non te olvides que os cuentakm das bicis teñen certo marxe de erro, que niste caso habería que valorar.
A min a que mais me gosta,é a da esclavitude,nesa en cal saídes tod@s subindo a patitas,jejejejejejeje,parecedes negritos cantando a canción do colacao...Mira que non dar subido ese cortalumes.....