O famoso video do presi:bravo :bravo :bravo :bravo :dance :dance :dance Para velo fai falta o winzip (para descomprimir) e para velo o quicktime ou o programa que traen alguns Nokia. Tamen sae Segade e Chico elegante.
Segade e Chico elegante vense moi claros, pero eu por moito que miro non se parece o tipo ó presidente, que queres que che diga. Esto e un montaxe máis da telebasura, esta moi claro. De todas formas o que vai montando na bicicleta, para min que cando move os labios vai dicindo: cabróns, cabróns, cabróns........ :vampire
Sinto moitisimo que onte tivese que dar volta nada mais arrancar,pero a dor que tiña e teño,non me deixa caseque nin andar,esperando que o pasarades ben...un saudiño,e vemonos na proxima..
Veña chaval, que o lumbago e algo pasaxeiro, eso sí, menos mal que te fuches porque ibamos cunha media de inserso, por dios. Salnes, dalle caña o telefono e pon unhas fotos, para que kdosiño vexa que mal o pasamos sin él.
Tranqui maestro mecanico, que o unico que te podias perder foi o que non fixemos, ( come-los callos) que segun parece estabanche moi vos, :vino :vino :vino
Tranquilo bttjose q total solo perdeches aturar o pesado do presi . Mira que fala.:malaleche jajajaaaaaa
Ultimamente non se lle fai moito a pelota o bttjose?. Coidado que o Presidente son eu, non sei se o sabíades. Salneeeees, ¿que pasa co móvil? ¿e máis coas fotos?
Coñeces o imposto revolucionario?????? pois anda con ollo,non vaia a ser que cho aplique na proxima reparación...
Que tal.. xa te recuperache bttjose.votouse de menos, a tua presencia o domingo ruta durilla, solo 21,09 kl media de risa,9,7