Fixen un oco o luns e fun visitar o Mestre mecánico e depaso incordiar un pouco. O da camara acaba de chegar a última hora desta tarde, así que mañá haberá que testear, a ver se teño menos lío que estes dous días, :jaistolas
Vaya ****** de media y vaya ****** de km. pero ¡¡que bien nos lo pasamos!! Este domingo es la comida del club, por lo tanto, no hay salida. Espero veros a todos los que habeis confirmado asistencia en la "gran comilona". Habrá sorpresas y regalos para todos.... y todas.
Eh,tiosamu,vendoche a miña kawa,kagüa......250cc.,de pura potencia,ten asa rodas lambidas e o kit de arrastre a medio uso,falamos se che interesa..... Ou se queres cambiocha po-las tuas pernas....
Bebes máis cos camellos do deserto egipcio. :chinchin Vouche chamar TUTANCAMON, escrito claro está en jallejo.
Eso, eso, que quero ver descenso vertixinoso a unha velocidade supersónica. Pero ten coidado, non sexa que deixes os cornos espetados nalgún lado. :wall
e onde leva o chirme a cinta VHS, ¿na mochila? e coña, coidado cos pinos e xestas atravesados, que eu teño o casco todo raiado pola parte de enriba,,
Terás que facer un seguro a todo risco, pero nunca poñas no parte amistoso que fuches mas de tres metros de altura polo aire.:culo