Eu sairei só,disfrutarei da miña honrosa compaña, monte xiabre arriba. Teño que regresar algo cedo,asi que non podrei ir convosco,non sei si elegante virá conmigo,dende eiquí invito a calquer@ que me queira acompañar.......voltaremos cedo,a iso das doce mais tardar..
Si, si, si, hasta as doce, ¿porque non hasta as once e media?, así estaredes mais tempo na tasca, saboreando o cheiro das tapitas e o sabor da Volldam. Veñaaaa... que nos coñecemos. De momento de montaña veñen: Tiosamu, Topegama, Salnes, Lorenzo e un servidor, vamos Segade, un pouco de cocacola nos bujes e listo, oxido fora. Anímense, ****, que hay que encargar as empanadas.
-boteille cocacola e creo que foi peor o remedio que a enfermidade, derreteuseme o "chirme" e eso que era ligt e sin cafeina, e ajora definitivamente esta fodida, :malaleche :malaleche serguramente acompañe o señor mecanico os lares de xiabre, o outro dia quedoume a espiña clavada de non facerlle un puente a oruga e dar unha voltiña monte arriba. ( din que suben mellor que as btt) pasailo ven o domingo .
Oes, Chicho, ¿por qué tes no nick un punto antes de Chicho?. O normal e que o poñas despois, non?. Non e por nada, pero o mellor coas prisas en vez de chamarte "puntochicho", igual sae "putochicho". jajajajajajajaja.
Hola mozos. Espetobos esto no foro. SECRETO DO UMIA ASUA POCION.:chinchin E os seus consumidores.:unmonton
Entrenamento da noba elite do umia .Non se para nin pa comer.jajaaaa Tamen sorteo mais agasallos da festa.
Ahí van as fotos da baixadiña de este domingo.:alloreto :alloreto O resto da ruta según Jose foi de 9, haberá que repetila. PD.- Jose a tua foto non saiu, a próxima que volvamos repetímola 3 ou 4 veces, como hoxe.
Veña non encubras os demais, que todos sabemos que bttjose non se atreve a baixar esas costiñas, cococococoooooooo, cococococoguagua. :lol:
De eso nada Presi, se tiveses unha pantalla de "superresolución" como a miña, verías que o que queda arriba na 2ª foto é Jose, e na 3ª foto xa non está, así que a foto que falta é a da baixada del.
Non te estendas mais no tema co presi..que xa me gostará a min velo no sitio.... En fin, teño que dicir,que a min pasame como a Alonso,fago a millor baixada de todas,o sexa,a pole",e castiganme con non saca-las fotos,ou sexa,baixanme na grella de saída ata o sexto posto..en fin que se lle vai facer..
É mais,quen crees que lle aprendeu a baixar ó que está na foto do meu avatar,ao lado meu??? Igoal fuches tí??????????? Isto vai po-lo presi eh!!!
Acabome de enterar,de que en mclaren,"invitan a Alonso a irse al finalizar la temporada"....Pobre de min,que me irá a pasar agora???
¿Terás que volver a Orbea, que leva motor Renault?. Hum.... creo que vas a volver a darte unas ******......¿o no te acuerdas de aquellos tiempos?, piñazo aqui, ostiazo allá......Pa cagarse|||