vendo estas imaxes,!!! xa sei o que non debo facer o sabado pola noite,:vino :vino :vino esta claro que non se pode pode faltar nin un so dia, que desjusto haber domingo como queda o tema
Esta é a dirección dun novo foro galego, cun formato semellante a foromtb. http://bikegalicia.crearforo.es/index.php?sid=ae9fed5fdcaa4b5f7436a558296911db Hai que preparar eses camiños das fotos é :-D :-D :-D
A ver, ¿a alguén lle apetece ir a Manzaneda este finde, polo menos un dos dous días?, que sepades que hai avalancha. Se alguén lle interesa que me deixe unha mensaxe.:rabbit
Avalancha,?Con esta calor??? Definitivamente,tí estás mal da azotea.... jajajajajajajjajajajajajajajajajajaj:burladia:
Entre tanta avalancha y tanta nieve me entra un friiiiooooo. por cierto, lo de manzaneda, me pone los dientes largos pena de no poder ir
Que le pasa a la peña????? ESTAN TODOS DORMIDOS? :laserkill :crybaby :laserkill :crybaby :laserkill :crybaby :laserkill :crybaby :laserkill
Bueno,bueno,a ver quien es el que sale este domingo al monte????? Que pasen y que lo digan........ Necesito compañía, y si es femenina mejor........jejejeje