pois eu tamen, fixen proba de esforzos,na clinica MOJAMÉ pero pasame coma bttjose, non aguanto 50 Largos
A todos los socios de la Peña Ciclista, se celebra una Asamblea Extraordinaria para la fijación de cuota de socio para la temporada 2008, así como la futura financiación del Club. Muy importante la asistencia de TODOS, no falteis a la cita. Lugar: Peluqueria Yago`s a partir de las 21:30 horas.
Sobre o de Lalín decir que falando con Muxicas_75 o que menos gracia nos fai é a comida no Gasthof, anda que non habrá sitos bós para comer en Lalín.
A verdá,é que estades de un forteeeeee...En plena pretemporada,e mandarlle ó peito,50 km.,dificultade media-alta.....(pobre de mi,para cando estedes a tope,buffffff)
Pois a min o que menos gracia me fai son os 50km. de ruta, non sei... veremos que facemos o día 7. Kdosiño, aínda non che din as grazas pola venta que me fixeches... se queres podes entrar como socio da Peña, jejejeje, eso sí previo pago da cota, que lle vamos a facer... os cartos son os cartos. jijijiji. Grazas tío.
Por certo que onte salnes mais un servidor,tomámonos unhos pinchos de tortilla,que pa qué..... ainda por encima de gratís..... O que vos estades perdendo por non gastar dous míseros euros,(agora entendo por que salnes mais eu, temos as peores burras do clube) Amén das millores panzas cervexeiras..... Non te preocupes salnes,que a todo porquiño lle chega o seu San Martiño..
Eso si que e certo, non saben o que se perden nas nosas sesion de entrenamiento de lebantamiento de vidrio
**** con Kdosiño!!!!!! Si que esta forte !!!!! Iso de facer Freerider ponte como unha mula, vai haber que probalo....:cuñao :cuñao Sempre se pode ir de escudeiro os primeiros 20 Km e logo retirarme pa ir collendo sitio no Gasthoff... Anda que vaia sitio pa comer en Lalin!!!! Xa veremos o que se fai...