POIS TEMOS QUE FACER UN CLUB :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin
Quetal. Laruta deputa madre y el descenso ni palabrassssssssss ,escecto la caida q dolorrrrrrrrrrrr.:crybaby :crybaby
Por cierto que sí,que me escaralla verte caer (sempre que non haya una herida grave),,PERO O QUE SI ME ESCARALLA É VER CAER AO SEÑOR DE LOS ALUMINIOS... Me troncho y me mondo.
A partir de agora visto o visto,estou pensando seriamente,en pillarme unha single speed,por que xa é a terceira vez que teño que acabar unha ruta a piñón fixo...
hola boas, que tal de pesca, sinto non haber podido ir, estivemos toda a seman no sur de Portugal e viñemos o sabado pola noite ( chejamos rebentados), por certo que pedazo de machinas se jastan os nosos veciños, :risa
Eso sí que é unha comunidade,e non a do señor dos anillos... Ter veciños no sur de Portugal,manda nabo,como dicía miña avóa..
Non sei que pasa, ou é que me olvidei ou non me deixa pegar imaxes nos mensaxes, nin tampouco emoticonos, será que vai algo mal ou qué?. A alguén pásalle o mesmo?
¿Que pasa tios?, muy buena ruta la del domingo, haber si colgamos más fotillos que tengo ganas de ver caídas y demás peripecias beteteras. Por otro lado, ¿que os parece la idea de Lalín? vamos o no vamos. Chicho tiene ganas de ir, los demás que... ¿Gallinas?, ahí va la piedra....
Hola A Todos: Co Tempo Que Fay Que Non Vos Vexo Xa Me Vay Caducar A Licencia Pero Non As Ganas De Empezarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Peeeeeeero O Lombo No Lo Quieeeeere, Y No Lo Quieeeere Y No Hay Manera. Saludos A Todos
Yo descarto lalin por baja temporal debido a lesion de cuadries.:crybaby2 :crybaby2 Unas fotillos de amil.
Xa o ia a deixar por imposible, pero o final deixoume poñer as fotos, pois ben, ahí van. 1ª.- Cruzando campo através. 2ª.- Parada para tomar "barrita". 3ª.- Discusión por un "presuposto". 4ª.- Todos miran e un traballa. O video da rotonda non podo poñelo, por que o formato co que graba o teléfono non é compatible co tipo de archivos que se poden colgar. Unha magoa. En canto o de Lalín, se alguén se apunta a min gustaríame ir, por probar algo novo, ainda que pode que para empezar 50 Km sexan algo duros.