cando e o tema ese de Lalín ?? como sexa este ou o que ven estoi j.....do. creo que teño descanso forzoso al menos dous domingos
corre perigro entrenar con radio e medio menos ? ? senon deixo de facer os 180 km diarios, non sexa que me esparre
Estimado señor presidente. Como podra comprobar xa correxin o meu erro,e por iso acecto a sanción do clube. Ata nos controla as faltas de ortografiaaaaaaaaaa.:tonifane :tonifane :burladia: :burladia: :sinfotos
Que tal todo TIO SAMU???? Tengo que decir que esta mañana cuando te ví en muletas me sorprendió un poco, por que la caída no fué pa tanto,espero que recuperes lo antes posible,pa poder rutear en tu compañía.. Un saludo y a cuidarse.
Oes,Segade, o da marcha de Lalín é o día 7 de outubro, pero mellor si vas ponlle todolos radios a roda, por si a caso, va. Mediobike, espero que vengas a la reunión el viernes.
Mañán, venres as 21:30 horas no local de Yago`s (peluquería), ante calquera duda pásate polo taller de bttjose.
A ver si tendes un segundo,para entrar na páxina web de cycles-lapierre,e xa me diredes que vos parece..
¿Que vos parece Castrove?, xa fai tempo que non nos acercamos polos arredores deste monte. ¿Decidímolo na reunión de hoxe?.