Se propone porra,ALONSO contra L.HAMILTON.:boxing :boxing La mia :1 ALONSO.2 RAIKONEN.3 L.HAMILTONTONNN.:aplauso2
Sinto señores non poder hoxe acompañarvos, onte o pouco de sair do emblematico local de Jose saiu unha avería na Coruña e terminei as 3 da mañá. Unha magoa, a ver si para o vindeiro domingo, por qué non creo que vaia a Lalín:foto .
Grandes leñazos os de onte,si señor,facía ben de tempo que non miraba bicar o chan por parte de Topegama...e de Carlos......e de Juan...
Hola: Son do morrazo e quería pedirvos unha axudiña... é dun tema laboral pero con moita relación co que tanto nos gusta... a bici. O caso é que a miña empresa está a facer unhas rutas turísticas para a Axencia de Desenvolvemento Rural Ulla-Umia. Unha delas percorrerá tódolos concellos da comarca e chamarase Naturocio. Conterá sinalización permanente, mapas con indicacións da transitabilidade (se son ciclables) etc. Gustaríame saber se tedes tracks e mapas con rutas ou sendeiros que nos axudarían a ir decidindo por donde tirar xa que estamos comezando a facer o traballo a pé de campo buscando camiños e sendeiros. A miña idea é que sexa case sempre ciclable, excepto algún sendeiro ao lado do río, etc Podédesme axudar?? A ver se un finde tamén podo quedar e saír con vós e lle saco á empresa financiación para a fase de recuperación gastronómica.
Moi boas Marajota, vamos a intentar votarche unha man no tema, pois unha política de rutas turísticas señalizadas e unha idea moi boa, e se son para bici moito mellor. Vou a consultar se alguén ten tracks da zona, seguro que algún podemolo localizar. De todas formas, se queres pódeste animar a sair algunha vez con nos, pois movémonos por toda a zona do umia, concellos de Caldas, Cuntis, Moraña, etc..., e coñecemos rutas por toda esta zona. Solo tes que avisar, e listo. Estaremos en contacto, un saúdo.
Gracias. Non sei se ides acercarvos a Lalín para a ruta porque eu sí e así podía coñecervos; se non xa estarei ao loro pa ver por onde vos movedes. En todo caso a ruta que imos deseñar para marcar (e incluso facer obras de acondicionamento) percorrerá Catoira, Caldas, Cuntis, Moraña, Valga, Pontecesures e Portas. Saudiños