Pero vamos a ver ¿Non sabedes o que pasou o domingo?, pero a donde vamos chegar. Tiosamu, eso non e ningunha máquina, e a miña cometa. Mira que non darse conta......
Cos medios de locomoción que vos gastades non teredes problemas para o desprazamento a Lalín. Contamos con vos, polo menos cunha representación. Ademáis tedes para elixir Saú2
Teño unha ruta o domingo que é algo fora de serie,propoñovo-la??? E a nova ruta das viñas..... Interesados,mandarme mp.
A ver,ruta terminada con éxito,non habia moita kilometrada,(sobre 2000 litros) a calidade espero contárvola tan pronto teña constancia,e a dureza...coma todo-los anos,mais ou menos..
Pois pola nosa parte, ruta pequeniña, con incidencias. Voltereta do noso ilustrísimo presidente, sin máis comentarios. E tamén clavada de Juan, despois de espetarse con amodiño, acabamos no centro médico de Caldas, e Juan con seis puntos externos no brazo e non sei cantos internos, pero tranquilos que xa esta para outra. As fotos da carnicería van a conta de .Chicho, vamos ponlas ya....
Vale, vale Presi que xa vai, pero é que un traballa e non pode estar todo o día dedicado a esto. ahí van: Foto 1.- Esto non é o que parece, ou si. Foto 2.- Diante do centro médico. Foto 3.- A prueba do delito. Por facer o loco a uns quítanlles puntos do carné e a outros danllos. Que inxusticia! QUE TE MELLORES JUAN!!!!!!!!!!!:globero
Hola amigos,ya veo que no descansais ni un finde.Y yo ya ando de nuevo a rodar y casi recuperado del todo del hombro. pues nada os pongo una fotillo para que veais lo bien que lo pasamos el domingo en lalin. un saludo y se os echo en falta en lalin.
Eh, Dami,me alegro de verte de nuevo en la brecha,.. Por cierto que en la zona del salnés,algunos ese día aún estábamos con la vendimia. Creo que la siguiente es la de los cogumelos,(por lo menos el año pasado fué asi)y esa no la perderemos,que luego la comida de cogumelos con arroz,con callos,con....de todo,están bastante bien..(sobre todo la fiestaaaa)
Que feiños son os globeros de carretera.jajaaa...:ymca Porcerto, alegrome do teu rregreso DAMICL..Agora tocame amin descanso.:-( Medio clube esta de baixa .JUAN ,por penetración en antebrazo dereito de (dios sabe que.. CARLIÑOS,lesión nun costado ,producido polas patadas dos seus compañeiros,e eu por lesión cuadriz dereito,por caida libreeee. Tamen o presi por enpacho de tapas ....JAJAJAAAAAAAA.
Por certo que onte a noitiña,fun tomar unhas cervexas con kdosiño e elegante,e botouse en falta a compaña de salnes,(coido que xa pasou a división de carretera,e non lle deixan sair de cañas,por que logo non da a talla)