Comorrrrrrr. un paseo por carretera, sempre senta ben pero votase de menos as paradas as cañas e os pinchos :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin
maña dia 12 vamos a bueu (volta cojonuda)saida de mendoza as 9.00 en punto todo a que se queira apuntar xa sabe .....:rally animo
Pues mañana,la división de montaña,partirá del campo base, (situado en la rotonda del parque empresarial de Trabanca,al ladito de la volkswagen),a la hora h,para intentar hollar cumbre,a eso de la hora h y un poquitito,en la expedición no faltará el archiconocido sherpa,a la vez que porteador,Mon. Estamos muy pendientes del tiempo que hará en la cumbre,ya que estamos en temporada de monzones,y hay que aprovechar las pocas opprtunidades que nos deja la montaña,esperamos regresar todos sanos y salvos al campo base,donde nos esperará el resto de la espedición,para festejar el hito de hacer cumbre,con cervezas,pulpo,y demás manjares de la tierra..
****, para un día que salís desde aquí al lado de mi casa y yo sin bici. Tengo el cambio echo cahitos, literalmente. A pasarlo bien.
Boa ruta a de onte, pero empañada pola cantidade de paróns e pinchazos. 20 km e track incompleto polo derradeiro parón dos tres pinchazos xuntos o pasar polo camiño cheo de ramas :tonifane , ou sexa ca derradeira parte de baixada non quedou grabada, unha magoa.
Saudos a P.C.U.;Encantado unha vez mais de compartir saida con vos.Tivemos un moi bo día, unha ruta estupenda e unha mellor compañía.En canto as avarías nada que non poidera solucionar o Maestro Mecánico, todo un luxo. Aproveito para felicitar o clube por este ano que se cumpre hoxe precisamente, da primeira aparición neste foro que ainda que pareza pouco foi moi intenso e tanta compañia me fixo
Coido que me está a caer a miña nova machhinna,dixeronme que era moi posible que esta semán taría por aquí,a ver,a ver..
Saudos MONSO,e benvido por este foro . BTTJOSE ,Non nos asustas, porque eu tamen estreno nobas llantas.:nunchakus :nunchakus ..jajajaaaaaaaaaa.
Pois si señores, 1 ano navejando lembraste bttjose...da quel 14 de outubre :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin :chinchin
Que tal andamos maf,espero que bien.......cuando tenga mi nueva montura ya os llamaremos pa quedar,ok? Como me tardaaaaa!!!!!!!!!!!