ATENCIÓN,ATENCIÓN::canta El 30.11.2007,cena en MUIÑOS DA VAROSA,,En la de SENIM.:defiesta :defiesta Para mas información hablar con ferrokei o león. Comfirmar antes del dia ( 20)
Ya esta la información de la marcha de Nigran, podeis verla en la web del concello http://www.nigran.org
Hai que ir,salnes... Que a min o polbo do outro día non me chegou a ná.. Pa mostra un botón (mirense as fotos anteriores..)
Que buen día el de ayer,eh! Según mi velocimetro....dst 37.10 avg 12.70 alt max 670 alt min 19 tim inv 2h48m20s aprox.
Acabo de pasarme por un post de ahí abajo "primeras nieves del Pirineo",y tengo la moral por los suelos..... DIOOOOS,vaya sitios.......eso es perderse y lo demás es tonteria....
Pero home José, non me digas que renegas do noso. Que me dis dese Xesteiras, e do noso querido Xiabre (o monte), eso si que son paixases idílicas, o único que lles pode faltar son as nevadas, pero polo demais ......
A pena é que non viches onte a hos... que se apañou elegante,todo por querer pasarme a toda costa...a sorte que tivo foi, que deu conmigo,que se chega a ser Xoán,habría que ir a colle-los encima do teito de calquer xalé..
Ah! Decirvos que o presi voltou vivo do seu periplo orensano...Veu tacaño coma sempre,pois tuvenlle que pagar o café... Que ben vive o ******!!!!!
Cada un vive como pode. E sí, volvín desas terras da Baixa Limia, ruteando un pouco pola zona do Xurés. Intentarei colocar unhas fotos do móbil, poucas, porque quedoume a cámara na casa e o móbil sen batería. Xa veredes como jode non haber ido, polo tanto, como di o refrán "ajo y agua" (a joderse y aguantarse)
Definitivamente,este domingo toca a ruta de Campolameiro,Amil,Rebón,Búa e Moraña... Hala,45 kms. de pleno disfrute.. Dificultade,media Avituallamentos,cadaquén o seu Duchas, non Comida,non Cervexas....SÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ,ao remate eh!