Non e por na, pero parezme a min que o maestro mecánico ta engorando moito, ajajjajaja ( vaya gallego que me gasto eeehhh)
El maestro mecanico,es el de la izquierda,el del casco con visera,eh asturianu!! Y andate al lorito con Carliños Brown,que en sus tiempos fué campeón de siete parroquias Ya verás cuando haga mis sesiones de cuatro abdominales por las noches..jejejejejeje
Algún biker avisou a Kdosiño para facer a ruta de domingo, a super-ruta do carneiro o espeto, que sempre se queixa de que fai poucos km. cando vai con nos. Pois que se atreva agora, vamos, donde estás?. cocococococococococo :calimero
. ENQUE ESTARA PENSANDO CARLIÑOS Na segunda foto está en dudas.....tanto que na terceira comese as uñas!!!!
Eso, eso, ¿sodes Talibáns ahora? ou só queda en Tabáns?:vampire Por certo, ¿non hai nadie quen financie un café para o presidente?
heiii, estou un pouco baixo de forma despois destas semanas pero non me preocupa por qué como haberá 30 averías para que non podades collelo ritmo non se vai notar, ¿a qué hora dicías?. Levade cámaras de valvula estreita. :-D :-D :-D :-D
Saímos as 9:00 horas desde Moraña, a 1Km. de Santa Lucía (dende os semáforos) dirección Cuntis, no lugar do Souto, non tes perda. Se tes aldunha dubida, chámame e redirecciónote. jijijiji.
Tamén podemos vernos en Caldas,ou en Moraña,en Don Pino.... E dille tí que non... Que vai en serio kdosiño,(en Caldas ou en Don Pino,en Moraña)