Para más info sobre el Rectoral de Amandi,enviar m.p. a Maestromecánico o Chico Elegante, Salnés,Carliños Brown,etc. La tropa, vamos..
Doume por aludido,asique .Chicho fai o favor de dar nomes ou no seu defecto nicks.. Xa te pillarei no monte..:rambo :rambo :rambo :cuñao :cuñao :cuñao
Mañana Miercoles Dia 21 A Las 21.00 Horas Se Termina El Plazo Para Apuntarse Para La Cena Del Dia 30 En Barosa (senin). ¡animo E A Polo Porco!
A LA PREGUNTA DEL PRESI...... ESE ES EL NUEVO FICHAJE DEL PC.UMIA SÑR.MIGUEL DE PONTEVEDRA PERO NO SE PREOCUPE USTED ..ESTE DOMINGO YA SERA PLATANITO:biker
Sintoo Salnes, debido a alta velocidade a que fomos todo o tempo, o resto das fotos non valen por que sairon movidas.
Vou a decir na miña defensa,que fixen como Alonso...apurada de frenada,e hala!!! po-la zona sucia.. Ta mén teño que decir que .Chicho chegou ao final da baixada sen poñer o pé na terra,e eu,pois coma case sempre,pasado de voltas,saínme da trazada.. Para min o éxito e facer ese cortalumes,sen sacar as calas...de que che sirve baixar coma un lóstrego,se logo non o rematas encima da bici??
A todo isto,o momentazo da instantanea e encomiable,donde estaría o fotógrafo?? Coido que vou a gardar esa foto,no meu baúl..
Que envexa de cortalumes. Master mechanic, cando ven a burra esa q tanto agardamos para ver?, así non farías rectos.:-D :-D
CON TODOS USTEDES..........the new machine !!!!!!!!!! coido que vou ter un orgasmooo,.....ohhhhh!!!!!aaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!