Sabedes todos,que mentras eu viva, non vos faltará un cacho de carne, que levar a boca...jajajajajajaj!!
Bueno Peña¡. Y domingo que hacemos, ruta do Xabarín?. ¿Salida de Caldas a las 9:00 horas?, bueno, todos los que no vayan a Ames con nuestros colegas de cambados y vilagarcía. Maestromecánico, habla ahora o calla para siempre.
Comentar a honorísima sección de montaña,que,xa empezou o plazo pa apoquinar os 15 euros de rigor, pra mercar o tan ansiado Global Position Sistem (noutras palabras GPS). A cuota e totalmente voluntaria,no se obriga a ninguén a que colabore,(pero eso si,o que non axude queda marcado..).Por suposto que a recudación,faráse no sitio de sempre,(taller),e ao tipiño de sempre (Mecanico). Isto non é unha ameaza,pero convenvos axudar..
hola que tal.. aledome que tanto a man coma o hombro esten en perfeto estado señor mecanico, bueno eu tamen apoquino no do chirme nonseique sisten, ou como se dija, por certo saca fotos?? tamen aproveito para comentar que non podo ir o domingo con vos a grata invitacion de Ruben, pero fan unha comida familiar en honor a non sei que santo en San Andres e seica non podo faltar, ( pasailo ven ) e coidado cos jolpes que levamos unha racha de moito car...o. pasome un dia destes por o lugar de costume j...r tardo en escribir pero cando me lanzo, vemonos