Bueno, coa cabeza coma unha caldereta(polo resfriado claro) vouvos a poñer unhas fotos con pouca calidade non se si pola neboa ou porque o tlf non tiña bo dia. Con retraso FELIZ ANO A TODOSchinchin :chinchin
Magnífico montaje,el de la primera foto... Si ya decía yo, que había que comprarse acciones de la susodicha lata..
Ainda que un pouco tarde,os mellores desexos para os compoñentes da Peña Ciclista Umia para este novo ano. A seguir polo menos igual que ata o de agora!!!! Un saudo e FELIZ 2008!!!!la2 la2 la2 la2 la2
Vale que ún non é moi agraciado fisicamente,pero parece que estades buscando as fotos todas, donde,ún aparte de dormir pouco,traballa coma un fillo de solteira,(e aínda porriba, po-lo lado malo)(As fotos,digo)
O próximo que colgue unha foto miña, sen o meu permiso,vainas ter que ver co meu abogado,(que últimamente vexo muito eso de salsa rosa,e estoume poñendo ao tanto nestas lides..)
Hey, máquinas!!!! Apuntouse alguien ao requeson???? Estou pendente de quen vai a ir,a ver se me inscribo ou non..
Que fan esos xamons colgados nese ferro...? Que mal acabou o raposo o 2007...jajaaaa:laserkill :laserkill
Ayer díxome un do Porriño que vai estar moi ben,que non e moi dura (32 km) e con moi boas vaixadas.Habia que pensalo,na mayor marcha de galicia ten que haber unha boa representación da Peña ciclista Umia, ou que? Temos ata o luns para inscribirse,a ver quen se aníma??:globero :globero :globero :globero :globero :globero :globero :deal
Sinto moito, pero non podedes ir porque este ano non estades federados aínda. :deal E que o Dpto. de Administración da Peña esta de vacacións de Nadal, que se lle vai facer. :culo :culo :culo
Que merda e esa bicicleta q esta ahí tirada? Ten que ser barata para estar ahí tirada...jajajaaa:rolf
Manda carall...TOPE GAMA necesita un empuxon COMO PASAN FACTURA AS FESTAS................... .................................................................. ................................................................... .................................................................... ...................................................................... ........................................................................ .......................................................................... JA. JE. JI. JO. JU.
Eu por suposto que sí.. Elegante tamén. Kdosiño outro mais. Carliños Brown,non teño novas dél.. Segade,coido que sí. Rubén, Rodrigo, Salnes??. Juan, Boeno,en fin saldrá a plebe,os topegamas que fan rodillo,parece que teñen que entregar os Reis.. (Se queren dar algo estamos as nove en punto no sitio de sempre)