Mañana hemos quedado Fabian, Perola Bike y yo (Bicitico) al sotidor a las 8, si la lluvia lo permite. Si alguien más se anima a venir, ya lo sabe. Al tanto que esta noche cambian la hora y a las 3 serán las 2, por lo tanto si alguien se olvida de cambiar la hora de su despertador que acuda a las 9 h. porque si no llegará una hora antes. Despúes de mucho tiempo hemos cambiado a horario de invierno, salimos desde el sortidor, no de la font de la Vila y saldremos de día, ya casi no me acuerdo de salir de dia. A ver si os animáis: Raul, Mari, Juanma, Dani, Vicent (si Nacho te lo permite), etc... Por mi parte propongo este recorrido a ver que os parece: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1809918 o este otro, si creemos que no tendremos tiempo: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1755883 El motivo es que por allí arriba, es que no suele haber tanto barro. Buenas noches y a descansar.
a mi me pareix de luxe, es lo que estava pensando. hay que subir que hay menos arcilla y sauló que se coge y se agarra menos el fango a la bicicleta. esto del castellano me tiene que matar saludos, pero creo que hayer los que salieron (raul, mari, juanma, dani y gabriel, n0?) tuvieron una salida muy fuerte y no se si se recuperaran. y es que son muy bestias y abusadores fins dema i salut
Yepaa!!!! Que masocas!!! vaya ganas de subir a Sarratella 2 veces el mismo dia..... Donde salieron Raul, Mari y compañia??? Bueno, que os vaya bien!!!! Haced muchas fotos a los buitres!!!! Me voy a dormir que en 6 horas me largo para Casetes Velles!!!!!!!!!!! os suena???:biker:biker:biker:biker
Hoy no hay crónica???? yo he hecho Casetes Velles y la Cova dels bous, la misma que cuando vinisteis vosotros, pero con la senda larga hasta el final!!!
latanolatanolatanolatano avui avui lo q se diu avui no res, :rasca hem anat de verano azul a almorsar a benlloch i tornar, no se, pero si totes les eixides son com esta estem arreglats no ens ficarem forts mai :twisted::twisted::twisted::twisted: el relat ja t'ho contarà algu................... i tu?, q as fet?, de veraneo com nosaltres? a vore si vens promte i fiques un poquet d'ordre que començem a estar dropos :unmonton:meaman:meaman:meaman pd: me cagon els buitres i la mare que els va parir
Asi que no habeis subido 2 veces a Sarratella.... Yo hoy me he cansado como un burrrrroooo!!!! Que os han hecho los buitres???
Hector traquil, vaig a posar orden que Cesar no te ganes de contar res. Primer que res ahir van eixir, amb bicicetes de carretera (les flaques) Vicentico, Mari, Raul, Juanma, Dani y no si al final també Gabriel o no, crec que no hem deixo a ningú. Van intentar anar a Salzadella i els va ploure, van intentar anar a Alcala i també van trobar la pluja. Aixi que al final se veu que van parar al meson i allí el que no va parar de correr se veu que va ser Ezequiel, detrás d'un tercio un altre, llonganissetes d'eixes que tenen al meson i cap a casa. Pero el amic Perola te ganes de liar el credo, no vol contarmos res, JEJEJEJE. Cambian de tema, ahir el nostre amic Ricardito va coneixer a Sundayer Corda, si si, el misterios Sundayer Corda va fer acte de presencia anit a mesón, i va preguntar per nosaltres. Amic a vore quin dia tenim el gust de coneixet, encara tenim pendent la puija al Tossal Gross i el esmorzar corresponent.
Yep, com que no hi ha crónica? i la teua on esta?. Es que no puc ni anar a sopar un día a Frankfurt i arrivar a casa a les 12 de la nit. Com diu el tio canya "Cróniques del carrer diuen, cróniques del carrer diuen, que uns besnets del tio canya, que son metges a Valencia, que son metges a Valencia, profesors i gent letrada...................JEJEJE......................JEJEJE:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto A vore com ho fem, perque, jo ja ho tinc preparat per começar la crónica i avui han de debutar uns cuants reporters mes, que s'han fartat de fer fotos i videos, aixi que crec que cové que começes tu primer, si no ens solaparem
Bueno, com crec que t'en has anat a dormi, ja começo jo mateix. Pos este matí a les 8h. he acudit al surtido, conforme había quedat en Cesar i Fabian, pero se veu que Juanma, Dani i Raul també habien quedat pero a les 8:30 h., aixi que els hem esperat. Nosaltres voliem anar a la Serra i els meins matiners volien anar a Benlloch, aixi que al final hem guanyat nosaltres. També ha acudit allí Adrian amb la bicicleta de carretera, i hem quedat que ens voriem a casa Salvador allí a la Serra: En la foto falte Juanma que s'en ha anat a unfla la suspensio, i jo que estic detrás de la camara: Com diu Cesar, así encara anevem de "Verano Azul", pero, no se que pase, pero cuant no es un, es un altre, pero aixo no pot ser, aixi no es pot anar, (jo, i més d'un ha pensat en entornamos cap a casa), hem eixit com a cohets :rally:rally:rally:badair:badair:badair, hi havien bicicletes que hasta derrapaen, chillan rodes, fins que hem tingut un punt d'inflecció abans d'arrivar a la Serra i ens hem dit, yep, o parem un poc, o ens eixiran els pistons per les orelles. Quin ritme, nostre senyor. Parlant del senyor, crec que a la próxima m'en anire a misa, que soles tinc una muntaeta desde casa meua. Bueno, pos una volta ja ens ha entrat el coneixement, poc a poc hem arrivat a la Serra, i allí hem esmorsat: Cesar, m'has vullgut ginyar l'ull, i avui el tararot, pareixes tu Claro, Adian, que per a fer temps, s'en ha anat per Albocasser, Ibarsos, la bandereta fins a la Serra, com nosaltres anavem com a cohets, cuant ell ha arrivat, nosaltres ja anaem per el Carajillo: Després, ben fartets, hem anat cap els Diumenges, per les plaques solars i cap a la senda del pont Tibetá: Allí hem pogut gaudir de les meravelloses vistes que hi han. Quina maravilla aquell lloc, allí s'han fet un :unmonton de retratos. Ja els posaran. Hem continuat la nostra volta, direcció Rosildos, i de cara a Sant Pau, fins que hem trobat esta costereta que me ha anat be per fer unes instantanies. Mireu com me cau la suo per el nas. Esta foto me le he fet jo mateix: Allí a lo dels Buitres, si te pares corres el risc de que pensen que ja els ha arrivat el dinar, aixi que estes que venen ja son de la sendeta de dalt contra la Sarratella: Després, hem baixat per el Tossal Gross,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ai,,,,,,,,,,, no,,,,,,,,,,,,, perdó,,,,,,,,,,,,, per el cami de les antenes al mas de Moliner, que per cert, algú descel.lebrat ha posat una cadena al mig del cami, prop d'on está la bassa, així que si aneu per allí aneu en compte. També han posat un lletrero on están el armetles, que pose "prohibido amotos", si si, amotos, aixi que com nosaltres anem en abici, no pase res. Per finalitzar hem pogut fer una cervesseta al Frankfurt. Aixi que día complet. No es pot demanar res mes, bona companyia, bon esmorsar, bona cervessa i molt bona ruta. Per cert, el track es aquest, pero sense saltar parets: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1809918 A vore si eixa gent que dur GPS als mobil, pot penjar el track. Vinga aixo es tot per avui. Bona nit a toton (aixo deie el Professor Palomino)
:aplauso3:aplauso3:aplauso3 Ara siiiii, ja podeu felicitar als papas que ja tenim un Natxo a la penya. Casi 3,5 Kg de xicarrón. Ja l'hem sentit plorar per telèfon (deu ser que demane una doble de carbono) :cunaoo. Ala, nos vamos a verle y ya os cuento.
Muy bien Covarxins!!!!! Que envidia al ver las fotos!!!! Perola... que embolada que me pegaste!!!! Lo de los buitres no lo tenia muy claro!!! Asi que quien es Sundayer??????? Tico, como siempre la crónica es espectacular...... yo la mia no la puedo poner porque tiene que empezarla Paco y esta muy dropo, hoy todavia no ha puesto nada. Ya os pongo un enlace cuando este....... Los carreteros, ya me ha contado Fabian, que el Sabado hicieron una buena salida!! Jejeje!!! Ya veo que ya vais con GPS y hay varios camaras, a ver si al final tendremos que ser periodistas en mas de Beteteros!!!! Bueno, finalmente: ¡¡¡¡Muchas Felicidades!!!! para Vicent y familia, por cierto, decidle a Nacho que para enduro, mejor de aluminio que de carbono.... Jejeje!!!!
Enhorabona latanolatanolatanolatanolatano papis :clap:clap:clap, Vicentico, Karina i Josep :banda:flores:flores:flores:baile:baile:baile un millo de felicitats. Aixo ho hem de cel.lebrar :chinchin:chinchin:chinchin una forta abraçada a tota la familia. Aplausos també per a Juanma, que ara també ens penje les fotos. Veus Hector com al final també vam cumplir, bona volta, esmorsar, cervesseta final i crónica. Per cert, hi ha alguna martxa per a demá día 1, es que en principi tinc ganes d'anar al ball, pero de pensar lo mal que estaré demá per la vespra, ja hem poso a dubtar. Aixi que si us animeu a eixir un rato, aviseume per si de cas cambio de pensar.
Si alguien se aburre aqui teneis la crónica Senienca!!! http://uclasenia.forogeneral.es/post3314.html#p3314
:dance:dance:dance:dance:dance de luxe es tenir un nou biker moltes felicitats Karina a Vicent i a Josep. :clap:clap:clap:clap:clap:clap tambe de luxe es el corro de gent que hem aconseguit pel bon rotllo (encara que tots som un poquet picats) :boxing:boxing:boxing:boxing i per supost de luxe son les croniques, per cert e vist la dels senieros i la veritat es q m'han donat una enveja sana, a vore quin dia organitsem una eixida per aquelles terres tan guapes :biker:biker:biker:biker per cert podriem fer un intercanvi anual, no?. bueno, ja parlem a vore si aquest cap de setmana fem una eixida, a vore si almenys anem a Salsadella en bici, no? salut lalalalalalalala
Xeic company!!!! Senieros no, Seniencs!!! Jejejej!! Aqui podeis venir cuando querais, solo os hace falta decirlo..... Asi que quereis ir con bici a ver el descenso? Tambien es buena idea, y si quiere venir alguna mujer, que venga con coche. Que os parece?
Esto va para Raul, Juanma i a ver si se lo deciis a Dani, el tema es que he estado mirando lo de las luces, que ya no me acordaba y se han subido un poco de precio, ahora estan por 60,21 euros. Aqui teneis el enlace: http://www.dealextreme.com/p/mj-808...e-1000-lumen-led-bike-light-set-4x18650-57100 Supongo que igual las querreis,si no me deciis nada yo las ire pidiendo de semana en semana, y asi a ver si teneis suerte y no os las paran en la aduana. Venga, nos hablamos este finde!!!! Ahora es un lujo poner fotos.... que pasada
Que bien os lo pasais!!!, si este fin de semana vais a la Salzadella a ver el descenso en bici, me apunto. Felicidades a Karina, Vicent i Josep!!!!! :bravo :bravo :bravo , que todo vaya muy bien!!! Nos vemos el fin de semana craks!!!!
Aqui teneis un video de presentacion del descenso donde entrevistan al presi de Salzadella. [video=vimeo;31395754]http://vimeo.com/31395754[/video] Si os parece bien, podemos quedar el Domingo prontito, a las 8:30 empiezan los entrenos, y a las 10:30 ya las mangas cronometradas. Si nosotros salimos a las 8, llegaremos entre las 9 o 9:30, almorzamos y despues ya a las 10 :30 a primera fila!!!!! ya lo acabamos de concretar......
Buenas a tots, Hector, a mi me pareix be el plantejament per al diumenge, compteu amb mi. Del tema del lupichin a mi m'el demanes igualment. Una abraçada a tots i Felicitats per a Vicent, Karina, Josep i Natxo.