Jose tu per aqui per fi un altre trencames que posteja .Tenies que haver vingut a badalona al menys a fer-me companya i poder planta cara aquests monstres .Sergi tenim que cambiar el nom del pots ja que començem a ser majoria jejejeje
Va ser un plaer trialejar amb tu , quan vulguis quedem un altre cop. Tu tampoc et quedavas enrrere , com li foties, sempre estavas a davant
Jose , que pasa crak, no et preocupis de la escritura . Aqui el que conta es participa. Tu hauries pasat be a Badalona va ser una trialerada collunuda, espero veure molts missatges teus per aqui.
Un video brutal , es veu realment l'esencia de la trialerada . Felicitas per el video i la cronica . PD: jo no diria que vosaltres sigueu de segona divisio , sempre arribeu dintre el top 10 en totes les baixadas.
Hola a tots nois, ja he vist totes les fotos i el video de Badalona que son molt guapos. com us ho vau passar he cabroncetes!!! , i jo tancat treballant :llora Per cert jaume pot ser si que tindriem que cambiar el nom del post comenceu a ser majoria.. ja,ja,ja Jose molt benvingut aquest raco de mon, ja saps que ens tens per el que vulguis. Per cert ja que avui es 24: BON NADAL I BONES FESTES SALUT.ENS VEIEM.DAVID
Aixo es pe els FUN&NYAM radicals el meu descobriment de les festes de nadal Algun dia d'aquets i portare els trencacames @10
Sergi a tu et sobren coll... per aquets salts i si no mira que diu el sito que ja vol saber on es .Aixo es territori trencacames algun dia ja hi anirem .Els mortals mirarem .El kulaji encare no ho ha vist ha beure que diu @10
***** Carpy quina passada, pero veig que hi ha una cadena al final de la rampa, tindrem de averiguar qui la fet .
No pateixis per la cadena per que per un costat es pot treure .Pero ja estic investigant de qui pot ser @10
Un altre dia de plutja, i van tres, i diuen que aixo continuara, podren sortir algun dia amb la bici aquet Nadal.
JOSE que no has sortit¡ La foto del teu avatar molt guapa quins records jejej La setmana que be a la roca Deixo de fer spam que si no els fun&nyam s'enprenyaran