Masdi ******!! et vaig trucar ahir 10 vegades. Vaig anar a provar la zona nova, de tres baixades 1 bona i dos clecas de les bones!! apart avui e sortit amb el jefe de filas en Trabalito, i em baixat per colldeboti, i el bot estava arrencat!! Cagumtot!!!! de les 3 zones que he ajudat a arreglar jo o que me inventat, no es pot fer res, quina merda. Dit aixo, BON ANY A TOTS!!! TRENCAS I FUN&NYAMS!!!! Ens veiem. Sergiktt.
Noi ho sento, ahir vaig tindre el movil desconectat fins casi les dotze, quan em vaig donar compte el vaig conectar, per si em trucaves avui al mati. Encara que si m´haguessis trucat no se si l´hauria agafat ,ja que m´he aixecat a les dotze del migdia, que cabon que soc...Ja,Ja,Ja... La zona la vaig anar a provar fa 2 dies, no se si vas veure roderes el dia que la vas anar a provar tu. No tenia gaire temps i vaig fer 2 tentatives bastant consevadores, arribava fins la primera pedra pero ja no enllaçava amb la segona, es dificil de collons... Referent al salt també el vaig provar , vaig fer 5 o 6 intents i a l´ultima el vaig saltar fotent una bona ampuntada, hi arribava amb poca velocitat i es tenia que tirar de manillar... Pero ara bé lo bo, (que ja em penso qui ha desmontat el salt), quan estava a punt de marxar vaig sentir soroll, jo que si que amago la bici i començo a pujar pel cami com si res, de cop veig un gos que be cap a mi, jo estava acollonit i de sobte es para davant meu, jo passant del gos segueixo cap amunt i de cop de darrera uns matolls amb surt un tio amb una escopeta, un caçador, ma cagon l´olla, li dic hola com si res, i ell em diu hola que esteu caçant el senglar??? eehhhh???? com si tingues aspecte de caçador, de frigai tot el que vulguis, pero de caçador???. Jo amablament li vaig dir que no, que estava passejant, ell va seguir cap a baix. Vaig deixar passar uns minuts vaig agafar la bici i vaig marxar cagan llets.No se si el va desmontar aquest home o no, pero que per aquell corriol i passa gent segur... ADÈU..
Bon any FUN&NYAM comença el 2009 ja estem treballant amb el nou corriol i amb properes sortides .Tenim un trencacames de la garriga l'albert un mestre preparant sortides per els cingles de BERTI .Properamnet anirem a fer el sot de bac un clasic per nosaltres (pedres groses ,rodones i humides un tram ) si voleu venir ens adaptarem a la data
No n'estic segur, pero crec que aquest diumenge els F&Ny volen fer la tipica Prehistorica, per millor ves a la botiga a comfirmar!! Per cert al costat del salt arrencat, vaig trobar-hi un palet nou, sense utilitzar, en saps quelcom?? i el salt no estava trencat simplement arrencat!! en els teus intents, en el que vas empuntar, vas caure? o va ser susto? Ens veiem. Sergiktt
Jaume!! El dia 10 i 11 jo soc fora a esquiar, o sigui que no se us ocurreixi fer res massa divertit, pero la resta feu-ho el dia que us sembli i penjau aqui, i jo els i dire la data als F&Ny, per si no miran el post!! pero jasaps que en David i Jo, segur que fitxem. Ens veiem. Sergiktt
No vaig caure pero vaig estar apunt, els primers intents abortava saltant pel costat... El palet el vaig portar jo el dia anterior d´anar-hi a saltar, per si no m´atrevia fer-hi una recepciò, pero no el vaig utilitzar i el vaig deixar per si voliem construir més coses. si van a la prehistòrica tu hi aniràs?
El dia 7 parlare amb l'ALBERT per la data anire informant Axi que desepareixen els salts es el vent d'aquets dias jejeje @10
Bon any 2009 tingueu companys!!!!! Una llastima que la pluja ens espatllés la posible rutilla programada , em sap greu no haver conegut en Sergi especialment , en Sito el vaig anar veient , i en Masdi (que bona tú) m'el vaig trobar a Cal Agustí xop com un anec!!! Vaig agafar el cotxe del pare i abans de dinar vaig pujar , ja sabia jó que algú m'hi trobaria...jejeje un puntassuuu!!! Fins aviat!!
Bon any 2009 Joan!!! Un plaer coneixet, a veure si la pròxima vegada que ens veiem pot ser sobre la bici. Fins aviat.
El diumenge els fun and nyam vam anar a la Roca, a fer la ruta mìtica, la baixada dels sis punts , les eses etc,etc. Aquí van unes poques fotos del día, ja que el càmara oficial dels fun segueix sent en Sergi, ja,ja,ja.
Hola soc el nachete ,pero estic escribint amb l´ordinador del masdi hola a tots i bon any 2009!!!unky
Hola de nou, ara desde casa amb les instruccions d'en Masdi us penjo algunes fotos de la ZONA LA ROCA (tremenda!!!):biker
Hola nachete molt bones fotos, ets tot un professional de les fotos i del endurounky A veure si demà podem sortir el migdia que amb el temps que fa, no ser pas... pd: Ostres ja porto 100 missatges a veure nachete si m´agafes....
Segur que a la proxima sera damunt la burra , si no la cosa ja será preocupant , tant escruire home jaaa!!!! Va parir quina tribú manegeu els Fun&Nyam , cada cop s'incorpora més i més gent , que guapo!! Vaig trobarme en Traval a la seva feina , aquest tampoc para mai!!! Molt guapes les fotos de la Roca !!!
Fun&nyan quanta penya per la roca ,els trencacames tambe i teniam que anar pero per difrentes histories no ba sorti dingu .El nyam no el perdoneu jejeje Tinc una bona nova el senglar a parit aquet nadal i a sortit el corriol de la CABRETA encara el tenim que proba pero sembla mes cabronet que el seu germa petit el senglar .Ja anirem un dia a fer-lo @10
Que cabrons tots, i jo sense Intené: Jaume, ja t'ho vaig dir, aquest finde del 10 i 11 no feu res divertit que jo no hi soc unky que despres tornarem a fer un temps de trencacamades!!! Aquest diumege vaig fer rally, o sigui a la Roca amb en Trabal!!!, ja començo a necesitar algo d'Enduro :meparto Solibike, llastima de no poder fer la sortideta, jo estic sempre disponible, quan baixis ja ho saps. Nachete, bones fotos, i felicitats per començar a forejar (Que ve de Foro), ens veiem!!!
Avui hem sortit amb el nachete i l´Esther a fer una mica de la ruta d´Olzinelles per poder veure la neu i tocar-la. Tot anava de conya, fins el final del recorregut , desprès de les curves tancades ens ha parat l´amo de la propietat, ens ha dit que per allà no es podia passar, i que havia denunciat els mossos que per la seva propietat i passavant bicis i que havien fet destrosses... Collons quina mala sort, nosaltres no hem fet cap destrossa, simplement hem netejat el camí, però en fi... Ara penjo les fotos