Penya FUN & NYAM Sant Celoni

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por masdi, 22 Abr 2008.

1. Sergiktt

Sergiktt Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    35
    JAJAJAJAJA!!!!
    ***** quin nivell, la foto me la fico de fondo de pantalla a l'ordinador, per cert ATXA 13, identificat, quin Fun&Nyam ets, no et tinc localitzat!!!
    Vaig entrar al grup de Junior fa 2 o 3 anys, i el Jefe no volia fer ni una pista de mes de 1 metre d'ample, i ara fa curses de rally, como camvia el cuento!!!
    Ens veiem.
    Sergiktt

FELICITATS JOTRAPU, m'en alegro, espero que continuis vinguen amb la gent que no tirem tant!!!!

2. Meta5.10

Meta5.10 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    No hi ha alguna foto de la baixada, tinc ganes de veure con es de tecnica.
    M'han dit que es molt mes que el senglar.

3. masdi

masdi ggggggaaaaassss

Me Gusta recibidos:
    165
    Hola meta 5.10, em sembla que ningú es va parar a fer cap foto, tothom estava pendent de disfrutar de la baixada ja,ja ,ja.

Pot ser que en sergi fes algun video de la part final...

La baixada és més tècnica que el senglar, és molt més empinada i amb curves molt tancades i punyateres; ja t´ho explicaran millor els trencacames.

4. SOLIBIKE

SOLIBIKE Tira avall !!!!

Me Gusta recibidos:
    3
    ****** en Traval al podi , FELICITATS MASCLE!!!!!!!!!

Gran Joan si señorrrrr!!!!!!!!!!!!

5. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    JOSE si vols saber com es tindras que anar-hi ,pero no te res de especial .Si vols el dissabte al mati anem a fer mes feina d'aquesta pero per la trencacames hi esta convidad @10

6. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    DAVID no et desesperis que el que teniu a olzinellas esta prou be ,el qe passa es que sempre ens agrade el que esta a casa del altres .Referent a venir el fi de setmana del 1 de febrer tenim que anar a probar la trencacames 2009 (si aquet fi de setmana podem acabar la feina que en jordi amb semble que vol netejar tot sant pere jejej) pero podem quedar per la popera ja anirem parlan

7. Sergiktt

Me Gusta recibidos:
    35
    JOSE!!!
    Es una baixada tecnica de collons, menys per en Jaume que la fa amb els ulls tancats el ******!! On estaves Diumenge? festa major a Breda?

:biker

8. Meta5.10

Meta5.10 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Bueno, ja la faren un altre dia.
    El diumenge vaig anar a Santa fe, pujan per l'ermita de Riellls, coll de Te ( on ja hi havia neu ) y desde alli al convent, era con una pista de gel i dos palms de neu. Baixada rapida desde Santa Fe per el avet blau fins a l'ermita de Riells una altre bajada i de alli a Breda per una baixada amb uns cuants saltes.
    Segurament me lo hages pasat millor a la cabreta y al senglar, a veure si soc capaç de pasar ja els ujalls.
    Hasta luego.

9. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    Jose t'estas transformanta amb un raliman ,perque no baixaves per els tubos es que tens por jejejej .El salt de la cabreta i els ullas estan esperant impacients la teva visita

10. Meta5.10

Meta5.10 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Anaven a baixar per la central, o sigui per el lloc dels tubos, pero per una trialera que hi ha a l'esquerra baixan abans de arribar al cami estret, pero se nos va fer molt tard. La gent amb el gel i tirant de platillo no tracionaba i le van treure a dalt mes de un quart de hora, a part cuand començaven un es va deixar la mochila en casa y va tenir que tornar, gairabe mitja hora mes. Vaig arribar a casa a dos quarts de dues, si baixen per els tubos s'abrien fer minin una hora mes, sense contar que la majoria baixa a peu.

11. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    Jose de quina trialera parles que no la conec com es ,quan a nem a fer-la jejej

12. Meta5.10

Meta5.10 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Tinc que probarla de baixada ja que només la he feta de pujada, pero te molt bona pinta.

13. Sergiktt

Me Gusta recibidos:
    35
    Hola apalancats!!!

Que anava a dir David, a l'hora de obrir pistes i convidar als trencas, tingues en compte que el dia 1 de febrer fan una endurada que es diu El Senglar de calders, i el 15 de febrer, fan Senders de Navarcles, la segona, la volia veure, per tot el que vau explicar l'any passat, tot i que recordo que quan vam anar a Girona em vas dir que era molt mes xungu que Navarcles, la de Navarcles et deixo triar a tu si hi anem o no, pero l'altre, veig que en el foro de Freebike, els Accmics, els freebikers i frejulitos, junt amb en Pepcucu o el Portu, tots i volen anar, aixo es mala senyal, suposu que algu deuen tramar, per tant el dia 1 de febrer jo no podre venir, apart d'intentar pervertir als Treancas mes intrepids. en resum fes la sortida el dia 8 de febrer ;D

TRENCAS, no us amagueu, aquesta del SENGLAR DE CALDERS, encara que sigui per el nom i haurem d'anar a comparar senglars, una dada, crec que Calders esta aprop de Navarcles!!! JIJIJI, ay Jaume....

JAUME aquest diumenge no vas a la Montalbike, no?

DAVID: Mira l'email i respon!!!

Ens veiem
    Sergiktt.

PD: VISCA EN TRABAL CAMPIO!!!!!

14. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    Primer de tot feliçitar al CAMPIO TRABAL !!!!
    Amb segon lloc com sempre en sergui enbolicant la troca .A la MONTALBIKE al final no hi baig ja que era mes que res per acompanya al Paco .Ja farem alguna cosa per aqui ja que dissabte anem a fer de jardines jejeje.
    Per Olzinellas el dia 8 esta be .Referent a navarcles -senglar ect tindras que parla amb el meu representant en KULAJY JEJEJE si si te que anar si ba .Pero seria ineresant teni una mica de informacio e sergui que si no despres trobem pedres com camions @10

15. Sergiktt

Me Gusta recibidos:
    35
    Ja demanare informacio, i l'hi pasare al teu representant, pero que sapigues que si es en Kulajy acabarem pringan!! L'ho del dia 8 es una proposicio que li he fet a n'en David, pero sense haber parlat amb ell, no se com te les obres, ni les ganes que te de treballar, ja que jo no l'estic ajudant, no em va massa be. Que per cert aquest disabte el vull enganyar a fer enduro de veritat, i com que li deu fer por, no em contesta els emalis. perque amb veritat es un Trabalito!!!

Ens veiem.
    Sergiktt

16. carpy

carpy Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    OK i si no hi ha mes remei es pringa .Pero las pedres son petitas oiiiiiiii.
    El pobre David currant sol aixo si que es un pal ho dic per propia expriencia amb la cabreta en veiem

17. masdi

masdi ggggggaaaaassss

Me Gusta recibidos:
    165
    Hola, he tingut feina i ahir no vaig poder mirar el post.
    Si no hi ha cap contratemps i us va bé el dia, queda adjudicat el dia 8 per la olzinelles Route, amb alguna novetat...
    Ja acabareu de confirmar.

Pd: Sergi tens contestat el email, i ja saps que jo he nascut Trabalito, encara que no guanyi copes de rally.. juas,juas,juas.

18. Sergiktt

Me Gusta recibidos:
    35

Se que ets un Trabalito, pero pensava que estaves lluitan per fer-te un Endureru, ahir el Jefe de filas Trabal, em va dir que jo nomes el guanyo en pistes on s'ha destar grillat, que si es una pista de finura no tinc res a fer o sigui que la guerra esta servida, el proxim dia que baixem junts ja veig que prendrem mal, som com criatures, un Master50 i un Master36, picats com dos nens, jajajaja. :D
    :aplauso3
    :biker

Ens veiem, Diumenge!!!

19. masdi

masdi ggggggaaaaassss

Me Gusta recibidos:
    165
    Però que diu!!!! si en Trabalillo em comença a molestar a mi ja,ja,ja

Joan ves fent rally, que al final no ens veuras ni passar ja,ja,ja.:punky:punky:punky:punky

Estic fent unes zones a Olzinelles per fer-li passar canutes:baile

Vinga campiò, a veure si ens portes una altre copa de Massanet, i podem seguir estant orgullosos de tindre aquest jefe de files. Sort!!!

20. Listuni

Listuni Re-member

Me Gusta recibidos:
    0

1er de tot felicitar en Trabal que està fet tot un chaval! Felicitats!
    Aquest diumenge aneu a fer les zones d´Olzinelles? Els mosqueters anàvem a fer lo Senglar però si em dieu que aneu a fer l´Olzinelles BikePark igual els hi proposo per així conèixer una altre zona...:deal

Compartir esta página