Tiu, segur que es aquest aquell marge ke no et vas atrevir l'altre dia? no tas equivocat?? Sembla molt petit!!! [YOUTUBE]CaDBYSsgKZI[/YOUTUBE]
No,no m´he equivocat hi he anat com 4 o 5 vegades i em ser el cami de memoria.Ja et vaig dir que en el video semblava ridicul, pq es tindria que fer desde dalt per veure la sensació que fa. Si et fixes hi ha l´arbre en el que et repenjes per agafar arrancada.TIU ETS UN INCREDUL JA,JA,JA. quan et vagi bé i anem i el baixo.
No home no esclar ke mo crec, pero me kedat pillat de lo ke pot arribar a enganyar una presa de video, recorda ke jo te vist a vallNord en els teus bons moments, i se de lo ke ets capaç!!!! Per cert ja he posat el bot de l'esther, i ara en vol un de mes baix, o una fusta per baixarlo per davant per si falla, pero ke comenci desde dalt, no com lo ke em montat a la de 90. Per cert m'an informat ke el jefe de filas, ultimament esta treient el nas per aki, el que passa es ke de moment no ens ha posat firmes. Ens veiem. Dema, jo portare als "Trencacames" a la ruta endurera/pasarelera.
Gracias Sergi por la salida endurera que hemos echo con los trecacames por tu zona muy buen trabajo estais haciendo @10
Be, ha estat un plaer portarvos per la nostra zona, hem fet una sortideta molt arregladeta, del ke em quedo, es de lo bona gent ke sou, tota l'estona em deieu lo maca ke era la ruta, i com aneu de forts tan pujant com baixant. Apart del accidents, que no han tingut consecuencies, tot ha anat be, cadascu a saltat o no per on a volgut i buenu, nomes dirvos ke el ****** d'en Jordi, i la punyetera stumjumper m'an deixat de pasta de moniatu, kin ******** la mare ke el va ...... be nois no m'en recordo de gaires noms, espero ke ens veiem mes vegades, aixi o anire pillant. Unes Fotillus!!!!
aquesta rampa em sona? a si es a casa jejeje, que sergi, els has fet una chula els hi a agradat? o tenim de parlar
JAJA, tiu tot ha anat molt rapid, em vaig oferir, vaig veure en CARPY a la Trencacames, una cursa ke ells organitzen, i ke jo vaig fer amb la kitty, i el diumenge ja els teniam aki. Els vaig fer la ruta del ke tenia de ser la Enduro pero amb forces variacions i per el ke em va semblar els i va agradar, i no veguis com i van tots, kina colla nanu. Dit aixo, tenim alguns problemes ke em de solucionar per fer una ruta amb cara i ulls, pero res, el tema es minim, t'explico. El tram de riera, ke va descubrir en Pep o en Joan i ke vam anar a netejar tots, ens n'han taponat un troç, em d'anar a fer alguna alternativa, i sobretot em d'acabar la variant dificil del pallerola, el wishler pot esperar, apart he tingut una idea ke em de mirar en el lloc, per un altre salt, ke crec ke potser el cambiarem de lloc. i l'esther es queixa ke diu que el salt petito encara es masa gran, haurem de ferne un altre, o tu dema li dones una masterClass. Ens veiem.
home si diuen que el i agrada pinta be, no ten s cap foto del salt de l'ester, dema ja pasarem i li fare tirar, tenim de fer plans per quedar disabte a patir de les dues Masdi... pot ser que jo tingui el teu pic veritat? jejjejjejeje churisuuuu
Sito, disabte, no puc, tinc un dinar familiar ke m'ha organitzat la kitty, i la cosa es complicara, si i voleu anar, diguem ke necesitareu. Apart, podriem crear un altre post i posarli Sergi & Sito, i aixi reflexaria la realitat del ke si troba a dins, ja ke som els unics ke postejem dels fun&Nyam. ens veiem.
com vulguis fesne un de sergi, sito& masdi coses varies o algo aixi, tenim de comensar a buscar nom tambe, doncs potser dema trucu a en david i vaig a fer la recepcio, tu la maxiavalanche es el 14 de juny i no de maig, jo ja vaig fer l'incripsio
Lo de fer una altre post ho deia amb broma per veure si la gent s'animava, si avui i aneu diguem algu , ke potser podre venir. Ens veiem.
ei! jo si que postejo, el que passa que ara tinc molta feina. si voleu el divendres el migdia puc quedar per construir alguna cosa més.Per cert sito si que ets un churisssuuuu el meu pic on es???? ja,ja,ja.:rolf per cert ahir ja vam anar a provar l´esther jump, es molt divertit. pd: Que cabrons els trencacames (en el bon sentit de la paraula) quin nivell,quines fotos,que pros... estic babejant...
doncs jo no mo prenia a broma, mes que res`per no embrotir aquest, aquest s'aprofita per les fotos quedades..., i l'altre el fem servir per quedar per opinions de que es pot fer al tram enduro, a mi per exemple cuan miro un post de quedades em mola mes veure fotos de les sortides una muca explicades i no pas que i hagin 20 fotos 3 temes diferents de parlar, nosaltres sabem de que va, pero la gent que o mira es pert una mica, una altre cosa que es pot fer es el que ja tenim parlar en castella per respecte a l'altre gent, i el nostre propi en catala, que us sembla?
fet ja tenim post!!! http://www.foromtb.com/showthread.php?p=4532332#post4532332 Espero noticies, com a minim entreu a saludar!!! Ens veiem!! Els trencacames!!! [YOUTUBE]rKl2w1INTIc[/YOUTUBE]
Be, el diumenge vam sortir la colla, el jefe de filas "Trabal" ara fa rally, va sortir amb la **** Demon, i ens va apretar els tornillus de valent, el molt ******, puja a pinyo i a veure si troba una pujada mes enxerinada, es nota ke es un rallyman, i un carreteru, pero deu nostro senyor, ke es just el va castigar per portar una bici de rally, i li va cambiar un xaragall de lloc, tots sabem ke el jefe baixa be, perque el dia abans va a fer un reconeixement, doncs be, anava baixant a tota ***** amb mi al darrera, fa una curva a esquerra, es tira a buscar el peralte i taxan!! un xaragall nou, ja anava masa rapid, el va voler esquivar per sobre el marge, se li enganxa el manillar, i es fot una castanya de deu i se mare. Aixo quan feies enduro, i amb una bici d'enduro no et pasava. Ens veiem. PD (Avui podem fer una sortida a veure si trobem les costelles i el troç de clavicula ke es va deixar) Un video i 4 fotos de la sortideta. [YOUTUBE]HvNN-qft-kU[/YOUTUBE]
Sergi, molt bon video i bones fotos!!! De la sortida destacar, a part de la caiguda del jefe,l´aigua que ens va caure a sobre,anant cap esmorzar i la part final que te posibilitats de fer corriols interesants. A10.
Avui dijous, hem fet la part final de la sortida trabalitos power del diumenge, o sigui la part mes endurera. Ha vingut el Nacho i l´Esther i un tio molt "pijo" endevineu qui és i perque? Jo no dic res, he Sito?:whistle