Por la libre circulación de bicicletas en el monte Castrove - Pontevedra

Tema en 'Galicia' iniciado por Frachabike, 21 Ago 2014.

1. Frachabike

Frachabike Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    268
    En vista del acoso que últimamente están sufriendo los ciclistas de montaña, poniéndose en tela de juicio su correcto uso del monte e intentado limitarles el disfrute del mismo, vemos interesante que conozcáis una iniciativa que un compañero biker ha propuesto en las redes sociales para aquellos que os encontréis cerca de Pontevedra.
    Han quedado en reunirse en el ALTO DEL MONTE CASTROVE, a las puertas del Campo de Golf a las 11.30 de la mañana del domingo 24 de agosto ( este domingo), para hacer una protesta PACÍFICA, en la que se muestre que el número de personas que utiliza de forma responsable el monte es muy elevado. Esperamos que os parezca una propuesta interesante y deseamos que el monte siga estando abierto a su correcto uso y disfrute.
    https://www.facebook.com/events/261709700619304/

2. CARLETE

CARLETE PIVOT MACH 5

Me Gusta recibidos:
    17
  3. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    21 de Agosto do 2014

Reunidos en Armenteira o alcalde de Meis, os presidentes das comunidades de montes de Armenteira e Silván, o presidente da sociedade de caza de Armenteira, o representante do centro Btt do Salnés e eu mesmo, para tratar o tema dos famosos letreiros, acordamos;

O alcalde, o presidente de caza e os comuneiros, admiten o pouco acertado do texto dos subsoditos letreiros, dado que a intención non era outra que evitar poñer en perigo a integridade física de ninguén durante a práctica da caza e comprométense a facer un comunicado de prensa, hoxe mesmo, para aclarar e enmendar o erro.

Invítannos a seguir visitando as preciosas rutas da zona, tanto a pé como en bici e pídennos a cambio seguir respectando o monte, circulando polas pistas e camiños evitando o monte a través e trialeiras.

Tamén acordámos, que serán os bos modales, a educación e o sentido común, as mellores fórmulas para coller todos no monte.

ARMENTEIRA E PUNTO polo tanto, como club, non asistirá a esta quedada protesta convocada para o vindeiro domingo.

4. Frachabike

Frachabike Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    268
    Gracias por la info. La compartimos!!

Compartir esta página