Tocallo.... jo tinc la volta a peu el dissabte també i no pasa res.... tenen que esperar-nos de totes maneres:mrgreen:... els que coneguem la ruta som nosaltres:risa:risa Jose hem sap mal que no vullgues vindre perque et pilla lluny.... pensateu i vine... voràs com després no t´arrepentixes... jo he anat un parell de voltes a Murcia i es una canya.... i està a mes de dos hores
Sentimos no contar con tu presencia, ya que iniciaste esto. Pero si lo piensas, puedes venirte en tren regional. http://horarios.renfe.es/hir/index....O=VALEN&D=64100&AF=2008&MF=09&DF=20&SF=6&ID=s Saludos.
pero es que de Valencia Alcoy en cotxe tampoc queda tant, sense anar mes lluny el diumenge ferem una kdd en elda i molts de nosaltres acudirem.
Salva que tal? Ja tenia ganes de fer una eixada de estes i an xuntarme en vosaltros . Al final encara farem un bon grup de gent.. Rafa jo tambe ma apuntat a la volto a peu.... pero de organizaor .... :rabbit:rabbit lo de anar apeu no es lo meu:mrgreen::mrgreen:
Vaya, vaya, por lo que veo, hay por aquí gente TOPABAJEROS quedando a mis espaldas. :tonifane Menos mal que el chivato de TIPOTANE me ha avisado! :burladia: Estaré al tanto de esta KDD por si me puedo apuntar. :rolf aaaaaaaaaaaaadios .
Parlaré en el meu germà per a que ens guarden una taula per a esmorzar al camping.... recordeu.... si teniu que vindre en amics... copieu i pegueu la llista
1.- Tipotane 2.- El Peix 3.- Salvagarto 4.- Juan 5.- Manolo. 6.- Cayonero de la vall (toni ,bellver) 7.- Tino + 4 o 5 mas 8.- Hardpower (Y posiblemente 2 mas) 9.- Raul Rovira Garcia Tipotane... de mis amigos por los menos 4 o 5 vendrán... Jordi Climent ya lo sabe y los Cocodrilos tambien... asi que seguramente seremos unos pocos. La semana que viene ya voy concretando mas... PD; Tipotane, tu has hecho la ruta Txeca??? Seria interesante bajar del Montcabrer por ahí... como lo ves??? Un saludo. TINO
Primer.... si esmorzem al camping... al motcabrer no podrem pujar perque algú es pot morir en l´intent. Segon.... la ruta txeca está baix de la la foia ampla que será fins on pujarem.
De moment la cosa quedaria aixina, no??? Asistents: 1.- Tipotane 2.- El Peix 3.- Salvagarto 4.- Juan 5.- Manolo. 6.- Cayonero de la vall (toni ,bellver) 7.- Tino + 4 o 5 mas 13.- Hardpower (Y posiblemente 2 mas) 16.- Raul Rovira Garcia
Lo que tu digas, tu eres el hombre de las kedadas y sabes mejor que yo mas o menos lo que es aconsejable... Hasta la Cava de Agres si que un poco durillo es y mas despues del bocata... desde luego todo es verlo sobre la marcha... acortar en la Foia Ampla no lo veo mala idea y se puede decidir en cualkier momento, no? Venga que ya keda menos!!! Un saludo. PD: si hacemos unos buenos videos y fotos ya me encargo yo del montaje... La de este sabado en el enlace... Hay que meterles un poco de caña a los colegas si no no mola la crónica, jejejejeje http://vimeo.com/1802831 TINO
Totalment d'acord. ¿Tu també notes una conmoció en la força?. La presencia del revers tenebrós és més forta cada vegada.
Buenas noches, me presento a esta kedada CANYON, por convencimiento de mi hermano papatino. 1.- Tipotane 2.- El Peix 3.- Salvagarto 4.- Juan 5.- Manolo. 6.- Cayonero de la vall (toni ,bellver) 7.- Tino + Koki + 4 mas 13.- Hardpower (Y posiblemente 2 mas) 16.- Raul Rovira Garcia Un salu2 CANYONEROS y hasta otra
1.- Tipotane 2.- El Peix 3.- Salvagarto 4.- Juan 5.- Manolo. 6.- Cayonero de la vall (toni ,bellver) 7.- Tino + Koki + 4 mas 14.- Hardpower (Y posiblemente 2 mas) 17.- Raul Rovira Garcia Açó ja va pillant color...
David... ja havia contat a tino amb 5 mes, per lo cual continua en 16. He reservat taula per al diumenge.... aixina que aneu confirmant Tino y Hard cuanta gent bé en vosaltres pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssss
Tranki Tipotane que el lunes o martes ya te concreto mas... mañana tengo la ruta 6 de la Vall de Albaida y preguntaré a Jordi Climent si viene o si viene alguien mas del Matzem... y de mis amigos ya el lunes o martes te confirmo mas o menos todos, ok? Un saludo. TINO