Ratpenats Roses Meeting Point (ALT EMPORDÀ)

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por pedalejant, 21 May 2008.

?

QUINA PROPOSTA D'EQUIPACIÓ US AGRADA MÉS?

La encuesta se cerrará el 31 Jul 2008.
  1. DISSENY A

37,5%
  2. DISSENY B

62,5%
  1. inagadda

inagadda Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    aixó s'animaaaaa!!!!!

pardals, conills, samarretes mullades.......visca la neutralització de la sortida (voleu dir que sortirem?)

2. inagadda

inagadda Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    que vol dir la segona opció???

Les dues opcions de la Ratpenat!!!
    Per aquesta Ratpenat 2008, que com tots sabem surt a les 02:30, hem pensat en dues opcions. Una d'elles és ser puntual, tots sabem que és complicat però cal ser-ho, els marges d'espera seran petits ;)
    L'altre opció, tant sols pels més valents, és la de quedar a quarts de 12 les 12, i fer alguna copeta per calmar els nervis previs a la sortida.Ja direu Ratpenats!

de 2/4 de 12 fins a 2/4 de 3 anar-li fotent al porrò??? lingotazova-lingotazove. Anirem a pedalejar o fer xiguis-zagues??? ONDIAAAAAAA.....jo em quedaré amb la neutralizació de la sortida...amb la torrija que podem agafar serà la millor opció.

3. Titez

Titez Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    La segona opció és pels que diuen que sent a aquelles hores ja no dormiran. Tots aquests anirem a prendre alguna coseta i quan toqui cap a la sortida.

Però no pateixis inagadda, si veiem que algú somriu molt a aquelles hores i l'alè li fa molta olor d'alcohol el deixarem preparant la brasa per la botifarrada ;)

Ara sortim a fer algun quilometret. Bon cap de setmana

4. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Bon cap de setmana i sort a l'expedició ratpenat de Gòsol :vampire
    I, per últim, us presento el nou fitxatge:

5. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
  6. Titez

Titez Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    He pogut veure que l'inagadda ha sigut el que ens ha promocionat bttgarraf. Moltes gràcies per aquesta publicitat gratuïta. Rebrem els teus companys encantats... però pensa que quan més siguem menys dones ens tocaran ;) jajaja.

Ja pots arrossegar un bon grupet, ja!!!

7. chemitilla

chemitilla Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    La veritat es que tinc enveja sana de tots vosaltres, ja m´agradaria estar-hi allà amb vosaltres per a recordar vells temps, pero aquest any crec que no podré pasar per Roses. Espero que us ho paseu molt bé.
    Salutacions desde Murcia.

8. inagadda

inagadda Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    ...i més contentes que quedaran!!!! ja que amb la bici i sense haver dormit, poca trempera ens quedarà (al menys jo)

a veure si animo a algú més. Jo hauré de fer quasi 4 hores de cotxe per poder arribar, així que ja vindré una mica tocat...però no us escapareu de mi jajajajaja

9. Titez

Titez Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Moltes gràcies Chemitilla, només per la teva foto ja veig que faries un bon paper a la nostra pedalada, jajaja!!! A partir d'ara serà cosa de cada any o sigui que de cara a l'any que ve ja pots anar deixant un buit.

Així m'agrada Inagadda, ja veuràs que la zona val molt la pena. Et farem uns atacas mortals en les zones més dures per deixar-te algun que altre metre ;) Anima a la gent de la teva zona que el viatge plegats sempre és més curt. Per cert, per nosaltres ja gairebé ets un ratpenat ;)

10. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ja ho he clixat
    http://www.bttgarraf.com/modules.ph...0a2f7b5fe4c7e32ae284849fb19:ola2:rolf:vampire
    A l'Inagadda li acaben de sortir les ales:vampire
    :bravo:alabando:clap

11. inagadda

inagadda Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    acabo de recordar que el dia abans tinc un sopar d'aquells que s'acaben tard. Això no és un excusa, ja que vindré igualment. Però l'opció d'empalmar tota la nit després de la nit previa amb juerga fins a les tantes i llevar-se matí per anar a cal penkis...treballar tota la jornada, conduir 3 hores llargues, sopar, copetes, preparar la bici i fer una pedalejada nocturna....................................uffffffffffffffff. O sigui que vindré igualment però intentaré dormir un parell d'horetes abans de la sortida. Tinc ganes de veure les nenes del avituallament ;) jejejeje:saltador

12. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    ...tal i com et deia Titez, des del País Valencià ens han sabotejat el blog amb 2 vídeos reivindicatius...

Sense ànim de polemitzar, l'únic que els hi hem "robat" és el ratpenat del Valencia C.F. (i que ja hem disfressat)... perque de les bestioles que volen també en tenim aquí.

[​IMG][​IMG]

A més amb lo que en treuran d'aquí a quatre dies venent al Villa, van sobradíssims:risa

...P.D.: Ja em veig fent un intercanvi cultural... a veure qui es disfressa de fallera?

[YOUTUBE]3xGmYoEzwBk[/YOUTUBE]​
    VISCA LA TERRA !!!
    :sableluz

13. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    T'he vist el perfil al foro del Garraf... si la bandera no m'enganya seràs el 1er. extra-comunitari a la Ratpenat... :comor3
    (De França ja tenim un soci que ve de Perpinyà)
    Fes atenció a la Collada -jo me l'he feta un grapat d'anys- i és un mérit més que caldrà afegir-te :vampire

Em veig tornant visita per les Valls aviat:drive

14. inagadda

inagadda Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    jejejje....investigant investigant ehhh!!!!!

la collada me la he fet de totes maneres i en totes les condicions posibles. Crec que és la carretera que més he fet i que més disfruto conduint. Fins i tot me la he fet amb bici...però de mèrit afegit cap ni un.

Roses i l'Alt Empordà m'ho conec força be i la veritat que és lo milloret que hi ha a Catalunya i, per descomptat, de tota la peninsula ibèrica. Teniu de tot: la millor costa, la millor aigua, el neixament dels Pirineus, els millors parcs naturals (Albera, Aiguamoll i l'espectacular Cap de Creus), amb unes cales paradisiaqus i unes aigues netes, transparentes i fredes (espero poder fer un banyet a Cala Jugadora o a la Guillola o a Taballera o Cala Prona durant la Ratpenat)...i la Tramuntana no hi pot faltar, ja que és l'ingredient insustituible del tarannà del Alt Empordà!!!....ufffffff...he quedat descansat juasssssss!!

En quant a la visita tornada, ves fent a la idea que els dies 5 i 6 de juliol hi ha un festival espectacular a Vallnord

Salutacionsssss:mrgreen:

15. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ho farem servir en la promo de l'any vinent... :comor3

Salut

16. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Recordatori a la comissió de festes:

Avui Sopar Monotemàtic Ratpenat :chinchin

P.D.: Cal portar la gana feta i els calçotets nets...

17. inagadda

inagadda Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    2
    Feu una birra a la meva salut....i deixeu-me'n per quan vingui!!

18. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Això està fet !!

19. pedalejant

pedalejant Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    ...de cervesses no n'hi varen faltar, però el més important és que tot va sobre rodes i ja estem només a 9 DIES i, fregant les 1000 visites en aquest post:eek:la

...perdó:
    Acabem de complir-les ja!!!

:defiesta
    :amo
    :platano

20. Titez

Titez Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ens anem fent un lloc a internet i el merchandising ens el farà el carrer.

Força RATPENATS!!!

Compartir esta página