ooooléééé olé ole oléééé ooooléeee ooolééééee..... l'exit deu ser a les noietes dels avituallaments!!!! que per cert...quina sorpresa més ens depara??? enlloc d'aigua ... garnatxa!!! esperem que els mossos no ens fcins bufarrrrr
:Titez, ja l'he trobat: http://moillenas.blogspot.com/ (un altre amic...:bye) Als qui vulgueu veure en exclusiva l'últim vídeo promocional de La Ratpenat, envieu-me un mp amb el vostre mail i us el passo perque em tingut "problemes de Copyright amb youtube" i no vull que ens tanquin que estem a una setmana vista i jo ja ho començo a veure tot fosc... :vampire
ULL RATPENATS: NO HI HAURA NEUTRALITZACIÓ... ...HI HAURÀ COL.LAPSE CIRCULATORI !!! :risa PER INSCRIPCIONS, CONTACTEU-NOS A: Telf.: 609.13.86.24 o a fotoprix.roses@gmail.com DATA MÀXIMA INSCRIPCIÓ: 22 de JUNY Llista provissional d'inscrits: 1.-David C. CONFIRMAT 2.-Gerard CONFIRMAT 3.-Oriol CONFIRMAT 4.-Míriam CONFIRMAT 4.-Abdel CONFIRMAT 5.-Toni CONFIRMAT 6.-David He. CONFIRMAT 7.-Mike CONFIRMAT 8.-Quim CONFIRMAT 9.-Moreno CONFIRMAT 10.-Gallardo CONFIRMAT 11.-Jordi CONFIRMAT 12.-Miki CONFIRMAT 13.-Blas 14.-Vicenç 15.-Ivan F. CONFIRMAT 16.-inagadda CONFIRMAT 17.-Lluís (Pau) 18.-Hereu (Pau) 19.-Pere Ribalta 20.-Tiet Ivan CONFIRMAT 21.-Riscas 1 CONFIRMAT 22.-Riscas 2 CONFIRMAT 23.-Joan (Llagostera) CONFIRMAT 24.-Xavier Bonamussa CONFIRMAT 25.-Ramón (Figueres) CONFIRMAT 26.-Andreu (Figueres) CONFIRMAT 27.-Montoro (Figueres) CONFIRMAT 28.-Chen (Figueres) CONFIRMAT 29.-Gabriel NEVADO CONFIRMAT 30.-Jordi BCN-2 31.- En Batman i en Robin fins última hora si no estan de servei...:mrgreen: [YOUTUBE]UavdzWrIfZc[/YOUTUBE] Heu vist la passada de frenada de l'Schleck a la Volta a Suïsa d'avui? [YOUTUBE]jt-egbicSlg[/YOUTUBE]
:biker...EL RATPENAT-MOBIL...:biker :rolf:rolf:rolf:rolf:rolf NO US EL PERDEU [YOUTUBE]oALOAjYy0JQ[/YOUTUBE]:meparto:meparto:meparto:meparto BON CAP DE SETMANA RATPENATS... I PONT A QUI EL FEU... ...ENS VEIEM EN UNA SETMANA
Botifarres encarregades, obsequis en camí... i les noies ja allotjades a Roses. 3 dies i tanquem inscripcions!
sorpresa sorpresaaaaaa....quin serà l'obsequi??? qui ens donarà els obsequis??? on s'allotjaran les noies??? jo els hi puc fer un lloc :mrgreen::mrgreen:
Quin greu inagadda, fent un esforç he pogut col·locar totes les noies a casa meva. Si vols tens opció d'acollir a casa teva algun home que vingui a fer la pedalada D'aquí una setmaneta ja tindrem la botifarra en mà, jajaja!!!
home, to fent-te un favor, puc acollir a casa meva alguna de les dones que tant malament et fan anar. Estareu com a sardines dins la llauna. Soc comprensiu i ja els hi faré un forat. De butifarra fambé n'hi ha. A casa meva mai n'ha faltat jejeje En quan a un home....no es per res, però a casa amb mi ja n'hi ha prou!! menys d'una setmana. Avui he anat a fer un petit entrenament: 73 km i 1500 m de desnivell....bonica ruta
Per on has entrenat? Arribaràs molt fi a la cita, eh...!!! Renovem llistat d'inscrits: 1.-David C. CONFIRMAT 2.-Gerard CONFIRMAT 3.-Oriol CONFIRMAT 4.-Míriam CONFIRMAT 4.-Abdel CONFIRMAT 5.-Toni CONFIRMAT 6.-David He. CONFIRMAT 7.-Mike CONFIRMAT 8.-Quim CONFIRMAT 10.-Gallardo CONFIRMAT 11.-Jordi CONFIRMAT 12.-Miki CONFIRMAT 13.-Blas 14.-Vicenç 15.-Ivan F. CONFIRMAT 16.-inagadda CONFIRMAT 17.-Lluís (Pau) 18.-Hereu (Pau) 20.-Tiet Ivan CONFIRMAT 21.-Francesc Risques CONFIRMAT 22.-Juan Carlos del Barrio CONFIRMAT 23.-Joan (Llagostera) CONFIRMAT 24.-Xavier Bonamussa CONFIRMAT 25.-Ramón (Figueres) CONFIRMAT 26.-Andreu (Figueres) CONFIRMAT 27.-Montoro (Figueres) CONFIRMAT 28.-Chen (Figueres) CONFIRMAT 29.-Gabriel NEVADO CONFIRMAT 30.-Jordi BCN-2 31.- Marcos Fernández CONFIRMAT 32.- Josep M Cullell CONFIRMAT 33.- Josep M Nogué CONFIRMAT 34.- Muntsa Bau CONFIRMAT 35.- Laura Izquierdo CONFIRMAT 36.- Lluís Velàzquez CONFIRMAT
Veig que ja som una bona colla. Genial !!!! per aqui és por on he "entrenat" o passejat: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=151352 i demà la Volta a Lletò: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=149000 Si algú s'hi apunta, a les 8 al Viena. Més tard massa calor salut i bici
LLISTA TANCADA ... A partir d'aquí, malauradament esperem comptar amb molts més en la 1ª oficial de l'any que ve... ...Ja estem a cinc dies vistes i ens continuen creixent les ales...:vampire Per cert, als qui vingueu de fora us recomanem d'aparcar al parquing tancat del Port Esportiu de Roses, des d'on finalment sortirem i a on ens podrem dutxar a l'acabar, abans d'anar a esmorçar...