...Veus com tenies algo de ratpenat, també? ...Lo de sortir del Viena, també era la meva parada tècnica dels dissabtes al matí quant corria per aquí dalt;-) Salut i fins divendres
...PER SI a ALGÚ SE LI HA PASSAT PEL CAP EL VENIR DISFRESSAT DE RATPENAT, QUE PENSI QUE JA HI HA QUI L'HI HA PASSAT AL DAVANT: [YOUTUBE]vJ0yRFig9qI[/YOUTUBE]:meparto :vampire
LLISTA TANCADA D'INSCRITS: 1.-David C. CONFIRMAT 2.-Gerard CONFIRMAT 3.-Oriol CONFIRMAT 4.-Míriam CONFIRMAT 5.-Abdel CONFIRMAT 6.-Toni CONFIRMAT 7.-David He. CONFIRMAT 8.-Mike 9.-Quim CONFIRMAT 10.-Gallardo CONFIRMAT 11.-Jordi CONFIRMAT 12.-Miki CONFIRMAT 13.-Ivan F. CONFIRMAT 14.-inagadda CONFIRMAT 15.-Lluís (Pau) 16.-Hereu (Pau) 17.-Tiet Ivan CONFIRMAT 18.-Francesc Risques CONFIRMAT 19.-Juan Carlos del Barrio CONFIRMAT 20.-Joan (Llagostera) CONFIRMAT 21.-Xavier Bonamussa CONFIRMAT 22.-Ramón (Figueres) CONFIRMAT 23.-Andreu (Figueres) CONFIRMAT 24.-Montoro (Figueres) CONFIRMAT 25.-Chen (Figueres) CONFIRMAT 26.-Gabriel NEVADO 27.-Jordi BCN-2 28.-Marcos Fernandez CONFIRMAT 29.-Josep M Cullell CONFIRMAT 30.-Josep M Nogué CONFIRMAT 31.-Muntsa Bau CONFIRMAT 32.- Laura Izquierdo CONFIRMAT 33.- Lluís Velazquez CONFIRMAT 34.- Pau Valls i Pellicer CONFIRMAT 35.- Josep Comamala CONFIRMAT 36.- Eloi Batllori Jiménez CONFIRMAT 37.- Oriol Rodríguez Prat CONFIRMAT 38.- Joan FERDY CONFIRMAT
O sigui que, a manca de les 5 confirmacions, serem igual als anys de Crist.... i només ens queden 3dieeeeeeeessssss!!!!!!
Tot sembla indicar que la Miriam va passar tant de pressa per aquest punt per mantenir la tercera plaça en noies que les fotògrafes no van tenir temps d'enfocar.
Molt bones Titez!!! ...Això s'acosta... ...Els ratpenats dormen de dia...:twisted: ...si dormo de dia no treballo... :melopien: ...JA LA TENIM AQUÍ !!! ...És com un nen que hem parit en... 9 dies:rolf:saltador Per cert, i parlant de parir: Aquests nostres amics sí que han hagut de fer un part ben llarg: http://www.raidsalvent.com/ :biker Salut i Sort Quim (amb qui també ratpenatajarem...) i companys...:alabando Un pont d'aquests els ratpenats us tornem la visita segur... Tothom ens n'està parlant molt bé d'aquest recorregut... AMUNT EMPORDÀ!!! Us heu fixat que qüasi tindrem més noies damunt la bici que als controls? Això és la RATPENAT-WOMEN'S POWER !!! la2
Titez, En LLuís (PAU)-confirmat (et donaré els 10,00 jo) i l'Hereu no ve - ja està tot corregit a la 1ª pàgina. Continua pendent en Batman i en Robin...:burladia:
jajajajaja!!! hola ratpenats, criatures de la nit!!! no coneixiem la vostra existencia, pero ara q sabem que feu i on trobarvos segur q farem grans coses junts!! us farem una visita aquest divendres, nosaltres també tenim fam d'emocions!!jajaja. peró ai de de vosaltres si tot aixó es una enganyifa!!!! les meves noies us castigaran teriblement, no quedeu arrecerats perque no hi haurà clemencia!!jajajajaja!! clickeu aqui per veure la fila que fan, repenseu-vos-ho bé, no direu que no esteu avisats.... http://i139.photobucket.com/albums/q296/lonely_cookie/vampire comments/vampiras.gif son molt despietades, no dubtaràn ni un segón, jajajaja!!! jajajaja!!
Les inscripcions en principi estan tancades però les noies les podriem col·locar als diferents avituallaments...!!! M'agrada que no hi hagi clmència quan es tracta d'aquests temes... JAJAJA!!!
No hi ha co... de trovar una tija de sillin de 27,2 de 35-40 cms. (la vaig trencar ahir...). Ja em veig ratpenatejant enculat :crybaby
jajaja, haurem de pensar en tenir vaselina als avituallaments. Un consell, si vens sense sillin treu la peça que el fixa, sempre et passarà una miqueta més fi
HI HAURA PLE DE "PROFESSIONALS" DE LA NIT: ...En Batman i en Robin (si no tenen servei...): ...i torna, en FOCUMAN::meparto I us deixo, que me'n vaig a dormir 14 hores seguides per anar recuperant... ...que demà hi ha sopar ratpenat altra vegada... i divendres no cal ni que us ho recordi...:vampire
Jo també vaig cap a casa, a fer una bona dormida i a posar el frontal a carregar. Divendres no hi ha lluna però jo m'ocupo de dur-la
descanseu companys!! us ho heu guanyat!!! a mi se m'ha girat feina per tenir els abituallaments ben assortits per a tots els participants. espero no fer curt! bona nit!!! ( la penúltima jajaja!!):saltador