Rota btt bispo santo - pico da lebre foz (lugo)

Tema en 'Zona Norte' iniciado por xabiciclo, 6 Feb 2010.

1. Zagato

Zagato Xabarín da Rigueira

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
  2. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Última edición: 10 Feb 2010
  3. mtbmendiz

mtbmendiz Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    hoy he bajado la cuesta tan empinada que se bajo el primer año, y vaya pasada

Este año se bajara? ya que el año pasado no se paso por ahi

4. xabiciclo

xabiciclo Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    si que se bajara, entra dentro del recorrido

5. paquitohernandez

paquitohernandez Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    38
    Irreductible aldea gala al noroeste peninsular
    O Clube Ciclista Riotorto celebrará nas vindeiras datas unha xunta xeral de socios a fin de admitir a novos integrantes, dada a forte demanda experimentada nos carnets de socios. O incremento da masa social será incrible. Nada menos que dun 200% pois pasaremos de ser un socio a ser dous, sendo un deles non residente no concello. Un terceiro queda en lista de espera por exceso de carga administrativa no departamento de admisións. En consecuencia, procederemos a votar a retirada do lema do clube, que era "Riotorto so é un", para implantar outro máis representativo e suxerente para captar novos socios como podería ser "Onde caben dous caben tres".

Aproveitaremos para incluir na orde do día a nosa presenza no BTT Bispo Santo 2010 e así continuar a senda dos éxitos de participación do clube nas rotas de Foz 2009, San Froilán 2009 e Burela 2010, que acadou sempre o 100% da masa social é dicir, que fun eu so. Esperamos que para o BTT Foz 2010 poidamos ir os dous socios e o aspirante a 3º socio. A Burela xa fun eu e o aspirante a 2º socio, JCVillada, que cumpriu con nota as expectativas que o clube tiña del, co cal, o resto de socios (eu) votará, probablemente, a favor da súa aceptación como socio número 0000000000000000002 do clube. O aspirante a socio 00000000000000003 redimirase no Bispo Santo o vindeiro 21 de febreiro.

P.D. O prezo do vinilo nos mercados internacionáis sofreu un expectacular aumento ó encargarmos os carnets para os novos socios.

6. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    E chegará a comida?

7. paquitohernandez

paquitohernandez Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    38
    Irreductible aldea gala al noroeste peninsular
    Hase saber.

8. giantore

giantore Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Contade con un das Pontes,encantoume a ruta do ano pasado e polo q leo esta non e pa menos

9. xabiciclo

xabiciclo Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    ta mellor a deste ano, o recorrido e moi parecido, pero o terreno blando que o ano pasado se agarraba tanto esta duro asi que sera mellor

10. JIMI HENDRIX

JIMI HENDRIX Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    197
    Non digas que está seco , di que está intransitable senón non vamos :fumador ,

11. xabiciclo

xabiciclo Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    non dixen seco, dixen mellor que o ano pasado, que parecia papilla

12. JIMI HENDRIX

Me Gusta recibidos:
    197
    Este martes é festivo en Burela e aproveitaremos para facer o percorrido da marcha de Foz.
    Temos previsto empezar a rodar as 9:30 dende o pavillón de Marzán (de donde sairá a marcha) e o remate temos a posibilidade de ducharnos no pavillón gracias as xestións feitas por Xaviciclo.
    Todos os que se queiran apuntar xa saben donde quedar , seguro que merecerá a pena xa que o percorrido e moi bonito.

13. sirius

sirius Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Jimi eu o martes non poido ir xa que traballo, pero o domingo a marcha si que irei.

14. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Eu tamén traballo. Pero a marcha tamén vou.

15. mtbmendiz

mtbmendiz Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    queda menos, como van esos preparativos

16. xabiciclo

xabiciclo Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    os preparativos van vento en popa.

tivemos estos dias preparandoo, e xa casi esta marcado de todo, pouco falta.
    Ademais, pouco tiña, que xa leva piñeirua dende septembro dandolle que che pego o recorrido e limpandoo

Última edición: 15 Feb 2010
  17. JIMI HENDRIX

Me Gusta recibidos:
    197
    Hoy nos juntamos Pepeval , Juan de Vilas , JR-Pillarno , Cainzos , Wisopp , Maruxaina y un menda para hacer el recorrido de lo que nos tienen preparado estos de Foz para el próximo domingo .
    El recorrido según los comentarios que surgen durante la mañana no por conocido deja de sorprendernos , exigente fisicamente y al mismo tiempo asequible para todos los niveles , totalmente ciclable y con una trialera espectacular que será opcional según la elección de cada uno , recuperan una bajada muy bonita poco antes del avituallamiento , estará perfectamente marcada , eso si , fijarse en los cruces para no tener dudas luego de si es el camino correcto.
    Dejo el enlace del track.

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=742446

18. JR-Pillarno

JR-Pillarno Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    14
    Poco que añadir a la cronica de J.H.
    Precioso el recorrido y agradecido por todo al Club Ciclista de Foz.
    Suerte para el domingo.

Saludos

19. Maismar

Maismar PiratA, algo PoetA.

Me Gusta recibidos:
    94
    ¡Que buenos os Carnavales en Foz!; boísima organización, ademais é un puntazo que o xurado teña por as ruas; así os que participan van animando todo o percorrido e o público tamen participa. Moi ben pensado, si señor. Gracias Foz por ese terceiro premio a "perdidos na tribu".

Ver el archivo adjunto 1734881

Dixeronme que os da organización da marcha de Foz do domingo que queren traer a Livinston a comida e este xa ten o billete para ir. O que non se sabe con certeza e se irán tamén varias nativas, en edad de procrear. ¡Pero ollo!: Anunciarán intencions de mellorar a xenética da tribu pero en realidade escollerán a os voluntarios para ir po pote, parece que aló tamén hai crise.

Bo día.

Última edición: 17 Feb 2010
  20. Maismar

Maismar PiratA, algo PoetA.

Me Gusta recibidos:
    94
    //By Opentrad:

Que buenos los Carnavales en Foz!; boísima organización, además es un puntazo que el jurado tenga por las ruas; así los que participan van animando todo el recorrido y el público tamen participa. Muy bien pensado, sí señor. Gracias Foz por ese tercero premio a "perdidos en la tribu".

Dixeronme que los de la organización de la marcha de Foz que quieren traer la Livinston a comida y este ya tiene el billete para ir. El que no se sabe con certeza y se irán también varias nativas, en edad de engendrar, el evento. ¡Pero ojo!: Anunciarán intencions de mejorar la genética de la tribu pero en realidad escogerán la los voluntarios para ir polvo chichón, parace que allá también hay crisis.

Compartir esta página